Bimota je kmalu potem ko se je spremenila lastniška struktura blagovne znamke in tovarne kupcem ponudila paket, ki ga bodo tisti z globokimi žepi težko zavrnili.
Bimote od nekdaj poganjajo pri drugih proizvajalcih sposojeni motorji, do zdaj pa so se v njihovih okvirjih najpogosteje znašli Ducatijevi, Yamahini in Kawasakijevi motorji. Lansko leto so pri Bimoti izbrali tudi motor BMW-ja S1000RR, vendar model BB2 ni prepričal veliko kupcev.
A, ker je osnova dobra so se pri Bimoti ponovno odločili, da bodo okrog litrskega bavarskega motorja zgradili povsem nov motocikel, nadaljevanje zgodbe pa se imenuje BB3. Motor je v primerjavi z bavarskim superbikeom ohranil enako moč in navor (193 konjev, 112 Nm navora), je pa za en kilogram težji. Ima pa kot se za Bimoto spodobi vrhunski Ohlinsov paket vzmetenja, najboljši Brembov zavorni sistem, lahka kolesa OZ in druge sladkorčke, ki smo jih pri tej italijasnki znamki že tradicionalno navajeni.
Pri BMW-ju je sposojen tudi zavorni sistem ABS in sistem proti zdrsu pogonskega kolesa.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj