Tisti, ki poznate zgodovino italijanske Bimote, boste prikimali, da je pravilnik za nov razred Moto2 pisan na kožo prav njim.
Filozofija proizvajalca butičnih, tehnično unikatnih in pregrešno dragih motociklov je namreč taka, da motocikel zgradijo okrog agregata drugega proizvajalca (Ducati, Suzuki, Yamaha . . ), sami pa torej poskrbijo za okvir in ostale komponente.
In prav tako bodo nastajali tudi dirkalniki za razred Moto2, ki bodo nasledili 250-kubične dvotaktnike. Edini proizvajalec 600-kubičnih štirivaljnih agregatov bo Honda, pri okvirjih pa bodo ekipe imele proste roke. Na Youtube-u smo izbrskali posnetek Bimotinega dirkalnika za ta razred, s katerega je razvidno, da so razvojniki iz Riminija okvir izdelali po že znanem receptu - iz jeklenih cevi in rezkanega aluminija.
MotoGP je bil za njih predrag, v Superbike jih zaradi premalo prodanih motociklov niso pustili - jim bo morda uspelo v Moto2?
Matevž Hribar
foto: Youtube
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"