Bavarci so pred salonom v Milanu za trenutek zapustili Oktoberfest, pozabili na klobase in pivo, in na italijansko sejmišče pripeljali tri novosti.
Ena največjih presenečenj salona je bil vsekakor 800 kubični GS. O BMW-jevih namrah, da bodo vzporedni dvovaljnik iz modela F800S uporabili tudi za avanturistično različico, smo bili obveščeni že pred meseci a so novinca do začetka salona dobro skrivali. Novinec je dobil tradicionalno kratico GS, pa tudi navzven je zelo podoben večjemu bratu. Povsem drugačna pa je zasnova: novinec je opremljen s klasičnim vzmetenjem (obrnjene teleskopske vilice spredaj in enojni blažilec zadaj) in verigo za sekundarni prenos moči. Pri 7500 vrtljajih zmore 85 »konjev« in glede na suho težo 178 kg se ne bomo se čudili, če se bo odlično izkazal tudi na lažjem terenu!
Za neprehodne poti pa so nemci pokazali dokončno različico 450-kubičnega hard endura, s katerim bi radi pomešali štrene avstrijskemu KTM-u. G450X, kot se imenuje nov stroj, ima enovaljni Rotax-ov agregat z dokaj položnim valjem in posodo za gorivo pod sedežem, s čimer naj bi znižali težišče. Nenavadno je tudi zadnje vzmetenje, saj v PDS sistem vpet Ohlins-ov blažilnik postavljen položno. Na enduro in croscountry dirkah so se nemci že dobro izkazali, mi pa komaj čakamo, da novega G-ja postavimo ob bok ostalim lahkim terencem.
Novi F650GS je zrasel. Namesto enovaljnika mu je tokrat namenjen paralelni dvovaljni motor, ki je v osnovi enak, kot tisti v GS 800, vendar kljub temu razvije 10 konjskih moči manj. Nova platišča in manjši lepotni popravki naredijo tega GS-a dovolj svežega, da bo še nekaj časa mešal štrene v svojem razredu.
MH
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj