BMW C1-E na elektriko

Bavarci nad pokritim skuterjem še niso obupali, saj so pravkar pokazali koncept C1-E. Idealna rešitev za mestna središča?

7. 10. 2009

Za evropski projekti eSUM je BMW na osnovi C1 (Avto magazinov test si preberite tule) pripravil konceptno vozilo z imenom C1-E. Da C1 pomeni enosledno vozilo (skuter) s streho nad glavo, vemo, za črko E pa v teh časih tudi ni težko uganiti, kaj pomeni.

Da jim pri razvoju pogonskega sklopa ni bilo treba odkrivati tople vode, so si elektro motor in litij-ionske baterije sposodili pri Vetrix-u, obstaja pa tudi možnost, da bi vozilo poganjal agregat z notranjim izgorevanjem z nizkimi izpusti.

Razen vizualne spremembe (se tudi vam dozdeva da so prednjo luč vzeli kar z bokserskega športnika? ) je C1-E zelo podoben predhodniku. Voznika znotraj varnostne kletke drži varnostni pas, zaradi česar je to edini skuter, s katerim lahko nabiramo kilometre brez varnostne čelade. Serijske proizvodnje zaenkrat ne načrtujejo, pravijo, lahko vam pa namignemo, da BMW vseeno razvija skuter, a brez strehe.

Kratica eSUM pomeni 'European Safer Urban Motorcycling' (varnejše prevažanje z motocikli po evropskih mestih). Gre za sodelovanje med večjimi evropskimi mesti, kjer je motocikel pogosto prevozno sredstvo in proizvajalci le teh. V projekt so vključena mesta Pariz, Rim, Barcelona in London (ne, Ljubljane ni na seznamu) ter BMW in Piaggio. Naloga združenja je prepričati čim večje število ljudi, da je motocikel (največkrat skuter) lahko varno in zelo uporabno vozilo za vožnjo po velikih mestih.

Se strinjamo!

Matevž Hribar

foto: BMW