Bavarci razširjajo razred Adventure z dvovaljnim 800-kubičnim GS Adventure.
Manjši član iz družine Adventure velja za presenečenje, saj bavarci prihoda tega modela niso prav nič pomopozno napovedovali, zanj pa podobno kot za večjega R1200 GS Adventure velja, da mu ta oznaka prinaša dodatno potovalno udobje in nekoliko boljše terenske zmogljivosti.
Večje vetrobransko steklo, večji rezervoar goriva, zmogljivejše vzmetenje in prostorni aluminijasti kovčki so elementi, ki so v primerjavi z običajnim modelom najbolj opazni. Manj opazne so širše tačke za noge, zaščita motorja in ojačana zadnja zavora. F800 GS se je tudi na naših testih izkazal kot odličen enduro motocikel, na nekaterih področjih morda celo boljši od velikega bokserskega modela, zato ni dvoma, da bo tudi mali Adventure navdušil najzahtevnejše svetovne popotnike.
Osnovna pogonska tehnika je enaka kot pri običajnem F800 GS, protiblokirni zavorni sistem je del standardnega paketa opreme, za doplačilo pa bo na voljo tudi ASC in ESA.
Prvih tisoč kupcev bo iz prodajnega salona odpeljalo izvedbo 'Launch Edition', na voljo pa bo s tremi stopnjami opreme. Comfort paket bo imel poleg vse standardne opreme še potovalni računalnik, gretje ročk in centralno stojalo, naslednja stopnja opreme Endruo bo nadgrajen s sistemom ASC in dodaten motorni program za enduro vožnjo. Najprestižnejši paket Special pa bo še dodatno opremljen z aluminijastimi kovčki in navigacijo.
MaT
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj