BMW GT in GTL s šestvaljnikom

Nemci so razkrili, kje se bo znašel nov šestvaljni vrstni motor, predstavljen v konceptu 6. To bo prvi motocikel s prilagodljivimi lučmi! Oglejte si video.

5. 7. 2010

Concept6, predstavljen na jesenskem milanskem salonu, je bil le 'kurjaška' napoved za dva nova potovalna motocikla. K 1600 GT bo zamenjal trenutnega 1300-kubičnega GT-ja, medtem ko bo K 1600 GTL končno zapolnil luknjo v najelitnejšemu razredu potovalnega motociklizma, kjer je Hondi Gold Wing delal družbi K 1200 LT.

Kot že rečeno bo oba poganjal 1.649-kubični vrstni šestvaljnik, zasnovan na osnovi že znanega štirivaljnega motorja iz serije K. 160 'konjev', kolikor bo znašala največja moč pri 7.500 vrtljajih, se primerjaje z močjo vrstnega štirivaljnika morda ne sliši veliko, a če pomislimo na prosornino, šest valjev ter 175 njutonmetrov (pri 5.000 vrtljajih), lahko pričakujemo izredno uglajen in močan motor. Obljubljajo 70 odstotkov navora že pri 1.500 vrtljajih! Motor v širino meri 56 centimetrov in tehta 102, 6 kilograma.

Bavarci so veliko pozornosti namenili ergonomiji sedenja, že serijsko pa bosta oba opremljena z ogrevanimi ročicami ter sedežem, ksenonsko lučjo, tempomatom, sistemom 'ride by wire', integralnim ABS-om, potovalnim računalnikom in tremi programi delovanja motorja (rain, road, dynamic), pričakujemo pa seveda lahko še dooolg seznam dodatne opreme (DTC, ESA II, prilagodljive luči, . . ).

Če je kdo mislil, da se bodo Nemci ustavili pri RR-u, se krepko moti . .

Matevž Hribar

foto: BMW

PF0002967_tvFootageFlv