To je motocikel za vse ki želite nekaj posebnega. Rally je narejen na osnovi aktualnega 'GS-a' in je namenjen nekoliko bolj resni enduro vožnji izven urejenih cest. Je višji, opremljen z več zaščite na izpostavljenih mestih, enduro sedežem ter močnejšimi stopalkami z boljšim oprijemom. Prepoznali ga boste tudi po nižjem vetrobranu ter terenskih gumah in vzmetenju, ki prenese skoke in drvenje prek lukenj, predvsem pa omogoča boljši stik koles s podlago.
Kaj zmore v rokah izkušenega voznika si lahko ogedate v videu, ki kaže, da je GS Rally sposoben zelo resne terenske vožnje. Zanimiv del na začetku kaže tudi eno od večjih prednosti GS-a, kajti če vam motocikel pade po tleh, ga s tal poberete dosti lažje, kot pri katerem koli drugem velikem potovalnem enduro motociklu. Motocikel se ujame na cevno zaščito okoli glave motorja.
Bokserski motor pa navduuši tudi s svojim navorom in močjo, kar prinaša zelo visoke hitrosti na terenu. Menimo, da je prav s tem modelom BMW želel odgovoriti na trend, ki velike potovalne enduro motocikle vrača nazaj na teren, kjer so nekoč kraljevali na legendarnem dakarskem reliju.
Takole je BMW izgledal nekoč, ko so dirkali na 'dakarju':
Peter Kavčič
Foto: BMW