Generalni uvoznik motornih koles BMW za Slovenijo, podjetje AvtoAktiv d.o.o. je v idiličnem kraškem okolju na gradu Štanjel uradno predstavil novosti za leto 2007.
Povsem nov je šopek enovaljnih trojčkov, ki smo jih v uredništvu Moto-Magazina ekskluzivno že imeli čast preizkusiti, svoje vtise pa smo zbrali in zapisali v enem od prejšnjih prispevkov. Vsi trije modeli iz serije G imajo enak okvir in agregat, ki je v bistvu že dobro poznan in preizkušen ter zanesljiv enovaljnik.
V tokratni izdaji so mu spremenili obliko cilindra in bata, zamenjali krmilno elektroniko in mu za kar 3 kilograme zmanjšali težo z namestitvijo pokrova sklopke in alternatorja, ki sta po novem izdelana iz magnezija, ter z vgradnjo lažjega alternatorja zaradi katerega se motor tudi raje vrti. Prestavna razmerja petstopenjskega menjalnika so pri vseh treh modelih enaka, različne pa so velikosti zobnika na zadnjem kolesu. Vsi trije so lahko opremljeni z izklopljivim ABS-om, med seboj pa se razlikujejo predvsem v vzmetenju, obliki in barvni kombinaciji. Model Challenge je zadaj opremljen z zračnim vzmetenjem, medtem ko imata Country in Moto zadaj Sachsovo hidravlično vzmetenje.
Za najhitrejše je nov tudi super športnik K1200RS ki je zapolnil praznino med že znanima K1200R in K1200S. Na voljo je beli in modri barvi serijsko pa je opremljen z sistemom ABS, električno nastavljivim vzmetenjem in sistemom proti zdrsavanju zadnjega kolesa ASC.
Za adrenalinske zasvojence je BMW pripravil tudi model HP2 MEGAMOTO. Dvovaljnemu zračno hlajenemu boxerju so povečali moč in zdaj premore 110 konjskih moči, ki se preko kardanske gredi prenesejo na zadnje kolo. Kot se za model z oznako HP (oznaka HP pri BMW-jevih motociklih pomeni približno enako kot oznaka M pri avtomobilih) spodobi, so ga opremili s popolnoma nastavljivim sprednjim in zadnjim vzmetenejem, in mu za lažje izpihovanje sape nadeli Akrapovičev izpušni sistem.
Poleg novih modelov je BMW predstavil tudi novo generacijo protiblokirnega sistema ABS 8M, ki tehta le še dober kilogram in sistem proti zdrsavanju pogonskega kolesa ASC. Novi ASC v primerih, ko je ročica plina odvita preveč, vrtenje zadnjega kolesa v prazno prepreči v treh stopnjah z prekinitvijo vbrizga goriva, prekinitvijo vžiga, v skrajni sili pa mehanski potenciometer zaduši motor. Strah, da boste prikrajšani za drseče užitke skozi ovinke je odveč, saj je ASC tudi izklopljiv.
BMW-jeva paleta motornih koles po tradiciji pušča izjemno pozitivne vtise, širok izbor odlično vodljivih in zanesljivih modelov pa še naprej navdušuje motoristične navdušence vseh kategorij. (mt)