Bo afera Dieselgate vplivala tudi na prihodnost Ducatija?

Medtem ko avtomobilsko industrijo, trenutno predvsem koncern Volkswagen (poznavalci napovedujejo težave tudi pri ostalih znamkah), pretresa afera z goljufijami pri merjenju izpušnih plinov, se o svoji prihodnosti sprašujejo tudi pri Ducatiju.

24. 9. 2015

Nemški gigant, ki se je znašel v neprijetnem položaju je namreč tudi lastnik znamke Ducati. Ob dejstvu, da je vrednost delnic koncerna (ki ima v lasti tudi Audi, ta pa ima v lasti Ducati) padla za skoraj 35 odstotkov, bi morebitne finančne težave še kako vplivale tudi na znamko Ducati.

Audi je znamko Ducati kupil leta 2012, ko je bil čelu koncerna Ferdinand Piech, ki je tudi velik ljubitelj motociklov in je želel, da je v okviru poslovnega kraljestva VW tudi premijska znamka motociklov.

Piech se je s vodstvenega položaja že pred časom poslovil, zdaj pa se po prisilnem odhodu Martina Winterkorna postavlja resno vprašanje o tem, koliko podpore bo Ducati še užival pri vodstvu koncerna.

Verjetnost, da bi na Ducatija kar enostavno pozabili je sicer majhna, saj gre znamki trenutno zelo dobro, marsikdo pri Ducatiju pa vseeno upa, da bo Winterkornov naslednik ljubitelj motociklov. Kot možnega naslednika se omenja Herberta Diessa, ki je bil v letih 2003-2007 šef BMW Motorrada.