Bosch je v svojem francoskem obratu v Mondevillu pričel s proizvodnjo motorjev za električna kolesa.
<! --[if gte mso 9]>
Za Boschev elektromotor se je že odločilo 13 proizvajalcev, ki skupaj predstavljajo kar 16 uveljavljenih blagovnih znamk.
Po številnih pozitivnih komentarjih proizvajalcev na debiju v Friedrichshafenu so sistem, sestavljen iz pogonske enote, vmesnika človeka in stroja (HMI) in akumulatorskega, prvič preizkusili tudi vozniki. To je Boschevim razvojnim strokovnjakom dalo možnost, da dajo tehnologiji točko na i.
Pogonski sistem za vse vrste koles – programska oprema omogoča optimalno prilagoditev
Boschev sistem eBike proizvajalcem koles ponuja visoko raven svobode v oblikovanju, s čimer je možno izdelati cel niz modelov. Bodisi da gre za gorsko, trekking ali cestno kolo, vsaki voznik bo zagotovo našel nekaj zase. Pogonska enota se lahko programira za delo v enem od štirih različnih režimov dela, in sicer eco, tour, sport in speed, vsakemu pa odgovarja določena vrsta kolesa. Pri športnem gorskem kolesu, pogon omogoča bolj dinamično premikanje kot pri trekkin kolesu, pri katerem je pomembnejši razpon. „Na ta način se lahko proizvajalci koles na najboljši način prilagodijo željam svojih kupcev, oziroma, končnem uporabniku“, je povedal Rainer Jeske. „Alternativno, lahko ponujajo kolesa, ki bodo vozniku omogočila izbiro režima z HMI-jem.“
Strokovnost globalnega ponudnika tehnologije
Posamezne komponente Boschevega sistema eBike so skrbno izbrane z medsebojno kompatibilnostjo. Pogonska enota in energetska elektronika, akumulatorski paket in naprava za polnjenje, kot tudi HMI montiran na krmilu kolesa, predstavljajo visoko učinkovitost in lahek pogonski sistem, ki je sočasno močan in robusten, z visoko stopnjo stabilnosti med vožnjo, zaradi osrednjega, nizkega središča gravitacije.
Novo na Metroplay: “Slovenci plačujemo previsok davek za svojo trdoživost.” | Aljoša Bagola