Pred prihajajočo sezono je generalni uvoznik za znamke Piaggio, Vespa, Gilera in Derbi, podjetje PVG d.o.o. iz Kopra predstavilo prodajni program in novosti v Sloveniji priljubljenih skuterjev in mopedov iz sosednje Italije.
Po uspešni lanski prodajni sezoni generalni uvoznik tudi letos pričakuje vrste v svojih prodajnih salonih, sodeč po bogati ponudbi kakovostnih, okolju prijaznih in z gorivom varčnih skuterjev in mopedov, ter tudi bogati izbiri zanimive in resnično uporabne dodatne opreme, pa so njihova pričakovanja v celoti upravičena.
Piaggio
Piaggio brez dvoma že več kot pol stoletja narekuje smernice in razvoj v segmentu skuterjev in kot kaže tega prestižnega dejstva za nobeno ceno in pod nobenim pogojem ne namerava izgubiti.
Bogato in široko paleto skuterjev, maksiskuterjev in vesp Piaggio letos razširja z novimi barvami in barvnimi kombinacijami zapolnili pa so tudi luknje med prostorninsko majhnimi in maksi skuterji.
Model Beverly, ki je v segmentu skuterjev z velikimi kolesi praktično čez noč postal prodajna uspešnica, je zdaj na voljo tudi v izvedbi z 250 kubiki, na voljo je tudi nova izpeljanka tega priljubljenega modela Beverly Cruiser, katerega namen je zagotoviti večjo udobnost tudi pri vožnji v dvoje.
V segmentu skuterjev s prostornino manjšo od 50ccm je poudarek predvsem na 4 taktnih okolju prijaznih motorjih, katerih glavna lastnost je nizka poraba goriva, poceni vzdrževanje in pregovorna zanesljivost.
V začetku poletja bo na trg prišla tudi nova Vespa S, ki bo zamenjala uspešno serijo LX.
Pomembna novost iz družine Vesp je tudi Vespa GTS 250, z modernim 4 taktnim, 4 ventilskim motorjem, ki razvije 22 'konjev' in kljub temu dosega ekološki standard EURO 3. Za doplačilo bo na voljo tudi s sistemom ABS. Vespa GTS 250 oživlja tako imenovani model GS (gran sport), ki se je rodil pred 51 leti. Takrat je model GS predstavljal vrhunec oblikovanja, stila in hitrosti. Za svojega so ga takrat vzele prav vse generacije iz prav vseh koncev sveta. GTS 250 je tako odlična kombinacija ki združuje klasičnost Vespe in sodobne tehnične rešitve in je hkrati tudi najmočnejša, najhitrejša in nasploh najbolj high-tech vespa doslej.
60 let po revolucionarni predstavitvi prve vespe Piaggio na slovenski trg pošilja še eno revolucionarno novost, trikolesni MP3. Italijanski inženirji so zavihali rokave in obudili staro idejo o stabilnem in okretnem motociklom. MP3 so postavili na dva kolesa spredaj, enega zadaj, ga opremili z domiselnim vpetjem prednjih koles in ga odeli v čedno obleko. Na voljo bo z 125, 250 in 400 kubičnim štiritaktnim agregatom. Uporabniku prijazna je tudi možnost hidravlične blokade prednjega vzmetenja, ki omogoča bočno parkiranje tudi na klančinah. Da je MP3 namenjen celoletni vsakodnevni uporabi poleg bogate instrumentne plošče, ki med drugim prikazuje tudi zunanjo temperature, dokazuje tudi široka ponudba dodatne opreme, ki voznika ščiti pred vremenskimi neprijetnostmi. Vetrobransko steklo voznika ščiti pred vetrom in dežjem, pred mrazom pa ga ščiti električno ogrevano pokrivalo za noge, ki z enim polnjenjem zdrži vse do 150 minut. Mimogrede omenjamo, da je bila prva serija MP3 v celoti razprodana že samo v Italiji.
Celotno paleto skuterjev Piaggio dopolnjuje bogata ponudba originalne dodatne opreme, ki med drugim ponuja tudi otroški sedež za otroke starejše od pet let, kar v sosednji Italiji predstavlja tudi spodnjo starostno mejo sopotnika na motornem kolesu! !
Gilera
Znamka ki bo pod okriljem Piaggia naslednje leto praznovala 100-to obletnico je za letošnjo sezono pripravila nove barvne odtenke za svoje že znane modele. Na slovenskem tržišču izjemno priljubljen in odličen Runner bo tako na voljo tudi v posebni izdaji v belo rdeči barvni kombinaciji.
Gilera je tako kot Piaggio za letošnje leto pripravilo tudi trikolesnik z imenom FUOCO.
Za tiste, ki jim je že znani model Nexus 500 premalo, so pri Gileri pripravili model GP 800.
Gilera GP800 je namenjena kupcem, ki niso pripravljeni žrtvovati zmogljivosti motocikla za praktičnost, ki jo ponuja skuter.
GP 800 ima dvovaljni V motor s prostornino 850 kubičnih centimetrov, ki razvije 75 konjskih moči že pri 7250 vrtljajih v minuti. GP 800 naj bi presegel mejo 200 km/h, ki je za skuter že skoraj vzletna hitrost, z lahkoto zagotavlja visoko potovalno hitrost, uživa na zavitih serpentinah in hkrati nudi maksimalno udobje v mestnem središču. Brez dvoma je Gilera z modelom GP 800 presegla okvire maksi skuterjev, kam točno jo uvrstiti, ali med motocikle ali v do zdaj še neznan segment hiper skuterjev pa presodite sami.
Derbi
Derbi ostaja na slovenskem trgu prisoten z že znanimi modeli, med mladino pa že pridobiva ugled cenovno ugodnega, na oko prijetnega, zmogljivega in zanesljivega proizvoda.
Peter Kavčič