Bridgestone Battlax T30 in A40

23. 4. 2015
Deli

Bridgestone v teh dneh predstavlja in na trg pošilja dve novi pnevmatiki.

Kot pravijo pri Bridgestoneu so prvi med proizvajalci pnevmatik za motorna kolesa, ki so odreagirali na dejstvo, da motocikli v segmentu Enduro in Sport Touring postajajo vse močnejši. Razviti pnevamtiko, ki bo ustrezala tako motociklom s šibkejšimi motorji, kot tudi tistim z močnejšimi. Slednji so ponavadi tudi veliko težji, kar predstavlja večjo obrabo, zato so proizvajalci primorani k sklepanju kompromisov med trajnostjo in zmogljivostjo pnevmatike. A kot pravijo pri Bridgestoneu, z uporabo obstoječih in razvojem novih tehnologij njihove pnevmatike ponujajo največ. Kot zanimivost ob predstavitvi pnevmatike navajajo, da so z novo generacijo na stezah dosegli v povprečju za 9 odstotkov boljše čase.

Za potrebe motociklov iz razreda Sport Touring so tako razvili pnevmatiko T30 EVO. Kot pravijo so T30 dodatno poimenovali z EVO iz razloga, ker je profil pnevmatike z izjemo nekoliko daljših dezenov proti robu pnevmatike ostal nespremenjen. Da večjih sprememb za novo generacijo niso predvideli je zaslužen odziv kupcev, ki nad zmogljivostmi pnevmatike niso imeli pripomb. Z podaljšanimi dezeni so dosegli, da v mokrih razmerah ti odvajajo večjo količino vode in s tem zagotavljajo boljši oprijem. Pnevmatika je konstrukcijsko zelo podobna prejšnjemu modelu in ima tri različne zmesi gume. Ob tem je sredninski del, ki je tudi najtrši v primerjavi s prejšnjo generacijo gum širši, guma pa kljub izboljšavam ohranja enako dolgo trajnost. Kot pravijo pri Bridgestoneu je nova genaracija T30 EVO zgrajena tako, da bo skozi vso življensko dobo ohranjala podobne zmogljivosti. S tem so odgovorili tudi na očitke, da je prejšnja genaracija v drugi polovici življenske dobe postala manj zmogljiva.

Za motocikle iz razreda Enduro pa so pripravili povsem novo pnevmatiko A40, ki bo nadomestila zdajšnji model BW. Tukaj gre za povsem nov model, ki je konstrukcijsko povsem drugačen, je v primerjavi s prejšnjim precej manj profiliran, ob koncu robnih dezenov za odvajanje vode pa je pnevmatika zaključena s posebnim zavihkom, ki vodo odriva stran od stika gume s cestiščem, pomaga pa tudi pri odvajanju prahu in druge umazanije, ki je prisotna na cestah brez asfalta. V primerjavi s prejšnjim modelom pa so bo boljših karakteristikah uspeli podaljšati življensko dobo pnevmatike in sicer za dobrih 20%.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja