Burasca - Drudijev pogled na motociklizem prihodnosti

31. 7. 2016 | Primož Jurman
Deli

Aldo Drudi je znano ime v motorističnem svetu. Podpisan je pod dizajn čelade in videza Yamahe M1, s katero v razredu MotoGP tekmuje Valentino Rossi. Zdaj že legendarna rumena številka 46, s katero je Rossi znan tudi širši javnosti, je njegova kreacija. Ob Valentinu mu je dizajn čelade zaupalo večina vrhunskih dirkačev. Drudi pa je zdaj predstavil tudi svojo vizijo motocikla, ki nosi ime Burasca 1200.

Dizajner iz Riminija je na sceni prisoten že več kot 30 let, motocikli so mu bili vseskozi blizu, a se z njihovim dizajnom do zdaj ni pečal. Kot pravi, pa je imel v glavi vedno idejo motocikla, s katerim bi se prek tedna vozil v službo in po opravkih, ob koncu tedna pa bi se z njim podal na športni dan na dirkališče. Večfunkcionalnost ene same platforme torej, čeprav bi motocikel lahko uvrstili na področje športnih potovalnikov. Burasca je konceptni motocikel, zrisan na osnovi Honde VFR 1200. Rojen je v garaži na terasi zgradbe, ki jo je v ta namen Drudijevi ekipi odstopilo mesto Rimini. 1235-kubična, štirivaljna Burasca, ki v lokalnem dialektu označuje nevihto, se je oni majski večer na predstavitvi v starem središču Riminija konkretno razbesnela. Zvok njenih Akrapovičevih izpuhov iz titana je paral zvok, motocikel inovativnega dizajna, ki je nastajal dve leti, pa se je v mestno hišo ob vzdihih prisotnih in ob opernih arijah pripeljal po rdeči preprogi. Od originalnega motocikla je drugačno praktično vse, od Honde je lažji celo za 30 kilogramov. Pri načrtovanju pa so bili uporabljeni le najboljše komponente in plemeniti materiali. Veliko je karbona, titana, prav tako aluminija. Drudi pravi, da serijska proizvodnja za zdaj ni predvidena, čeprav je motocikel vozen.

Primož Jurman

Foto: Gigi Soldano - Milagro, Marco Poderi

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja