Druga dirka slovenskega pokalnega prvenstva v cross countryju je minila v znamenju ekstremnih pogojev, za katere so poskrbele blatne pasti. Miha Špindler je ponovno slavil v obeh prestižnih kategorijah, moralni zmagovalci pa so prav vsi, ki so uspeli prevoziti dirko do konca.
Na nepredvidljivo stezo se je podalo rekordno število tekmovalcev, organizator je namreč zabeležil kar 166 prijav. "Formula je očitno prava, proge ravno prav zahtevne, da se na njih lahko pomerijo tako amaterji kot profesionalci, je pa res da se iz dirke v dirko kaj novega naučimo, " je tokratno preizkušnjo komentiral Silvin Vesenjak, promotor tega najbolj množičnega bencinskega športa pri nas.
Organizatorji so naredili izjemno delo, saj so poskrbeli, da je v ekstremnih razmerah, v katerih se je znašla prva skupina tekmovalcev, lahko odpeljala dirko do konca. V najbolj množičnih kategorijah E2 in E3 je bil po dveh urah najhitrejši 'jekleni Gorenjec' Miha Špindler na Husqvarni. Kot da mu ni bilo dovolj, je nato zmagal še dirko štirikolesnikov s športnim kvadom Can-Am. Svoje bogate izkušnje z najbolj zahtevnih enduro dirk, kot so Romaniacs in Erzbergrodeo je s pridom izkoristil. Miha je takole komentiral svoj uspeh: "Ravno prav plina in izbira prave linije preko blatnih pasti je odločila dirko meni v prid. Tako Roman Jelen kot Toni Mulec, sta bila zame prehitra na motokrosističnem delu steze, a na ekstremno zahtevnih delih sem uspel brez težav premagati vse ovire, kar mi je na koncu prineslo dovolj veliko prednost. Na trenutke pa je med mano in Tonijem potekal tudi pravi motokrosistični dvoboj, kjer se moraš boriti za vsak centimeter na stezi."
Z drugim mestom je bil vseeno zadovoljen domačin Toni Mulec, ki je sicer tudi odpeljal najhitrejši krog dirke. Dokazal je, da lahko motokrosisti 'mešajo štrene' najboljšim enduro voznikom. Roman Jelen, najhitrejši s prve dirke, je tokrat plačal davek zaradi napačne izbire zadnje gume. "V slogu dirk formule ena sva v boksu kar sredi dirke, skupaj z Alojzem Trstenjakom (ki je sicer vodja tekmovalnega oddelka pri Akrapoviču) zamenjala zadnjo gumo. Nova se je v blatu izkazala bistveno bolje, a mi je zmanjkalo časa, da bi nadoknadil izgublejno."
V drugi vožnji dneva, kjer so se pomerili, mladinci, veterani in vozniki razreda E1, je s progo najbolje opravil Kimovec Matej na Yamahi, ki je tudi zmagal med 'profiji' na motociklih do 250 ccm 4T. Prve zmage med veterani se je veselil tudi Miran Stanovnik (KTM). 'Puščavski lisjak' je priznal, da enostavno ni mogel razočarati številne navijače, ki so se zbrali ob progi. Glede zahtevnosti pa je dejal takole: "Mislim, da je prav, da dirka ni preveč enostavna, ker sicer izgubi svoj čar. Enduro ali cross country mora biti tudi malo avantura! Dakar ne bi bil nikoli to kar je, če bi bil prelahek. Stavim, da se bodo vsi tekmovalci še dolgo pogovarjali in spominjali peklenskih razmer v prvi dirki, ki pa so jo organizatorji po najboljših močeh sproti reševali. Tudi njim vse čestitke, kajti lahko bi lahko rekli ' ne moremo več' in bi bila dirka predhodno zaključena. Pa so, tako kot tekmovalci 'stisniti zobe' in zdržali do konca."
Naslednja dirka bo 7. maja v Ajdovščini, ki pa bo tudi štela za državno prvenstvo v enduru. Jaka Seles (sicer zmagovalec najmočnejše kategorije E3) je napovedal, da bo dirka nekaj posebnega. Sodeč po dosedanjih vrhunsko izpeljanih prireditvah pod njegovim okriljem v to ne gre dvomiti.
Zmagovalci po kategorijah:
E1 R1: Kimovec Matej (Yamaha)
E1 R2: Jagodič Uroš (KTM)
Veterani: Stanovnik Miran (KTM)
Juniorji: Trontelj Rok (Yamaha)
E2 R1: Špindler Miha (Husqvarna)
E2 R2: Metelko Matjaž (Yamaha)
E3 R1: Seles Jaka (KTM)
Quad R1: Špindler Miha (Can-Am)
Quad R2: Kolenko Dario (Yamaha)
ATV: Jager Marko (Can-Am)
Celotne rezultate dirke vključno s časi krogov lahko najdete na www.speed-timing.hr.
Koledar preostalih dirk za Slovenski 'cross country' pokal:
07.05.: Ajdovščina
18.06.: Škedenj
17.09.: Mačkovci
01.10.: Paha
09.10.: Dolina pod Kalom
Vsi rezultati in dodatne informacije na: www.crosscountry.si in www.amzs-sport.com.
Organizator
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?