Vsi aerodinamični oklepi, nihajka in okvir so iz karbona - tako so razmerje med težo in konjskimi močmi pripeljali do izenačenja.
Po tem, ko so v lanskem poletju svetovni javnosti predstavili nov Bimotin superbajk z Ducatijevim dvovaljnikom iz 1098, so zdaj pokazali še omejeno serijo z imenom DB7 Oronero. Na motociklu boste našli več karbona kot na kateremkoli drugem športnem motociklu, saj iz žlahtnega črnega materiala niso le 'plastični' oklepi, temveč tudi zadnja nihajka in del okvirja, ki povezuje sredinski aluminijasti element z glavo, kjer so vpete prednje vilice.
Elementi so ohranili enako obliko in zunanje dimenzije, pri konstruiranju pa so Bimoti pomagali inženirji, ki se ukvarjajo s podobnimi tehnologijami v formuli ena in vojaškem letalstvu. Težo so tako sklestili za 8 kilogramov in se s 164 kilogrami ter 164 'konji' približali sanjskem razmerju moči in teže. K prihranku pripomorejo še zadnji blažilec iz titana ter marjetičasti zavorni koluti.
Karbon pa ni edina sprememba, nova je namreč še digitalna armaturna plošča z vgrajenim GPS sprejemnikom, ki avtomatsko prepozna dirkališče in meri čase krogov, katere potem lahko voznik analizira na domačem računalniku.
DB7 Oronero bo izdelana v omejeni seriji dvajsetih primerkov in pričakujemo lahko, da se prav veliko takih lepotic po naših cestah ne bo vozilo, saj so vrednost karbonske stvaritve ocenili na štirideset evrskih tisočakov.
Matevž Hribar
Novo na Metroplay: O življenju rock zvezdnika s Slovencem, ki z legendarnimi glasbenimi skupinami nastopa po največjih odrih na svetu