'Do You Vespa' za kreativne

V sedemdesetih letih je Piaggiu uspelo prodati skupno nekaj več kot 18 milijonov Vesp na petih celinah. To je dovolj, da je Vespa presegla meje, jezikovne, kulturne in medgeneracijske razlike. Povezovala je generacije, dekleta in fante ter jih povezovala s strastjo.

13. 12. 2014

Vsak ljubitelj Vespe je povsem unikatna oseba, ki v življenju zna izbrati in ubrati svojo pot. Zgodb, ki povezujejo ljubitelje Vesp je neskončno zato so se pri Piaggiu odločili, da bodo na svetovnem speltu organizirali posebno igro, preko katere bodo ljubitelji Vespe te zgodbe, svoje želje in svoja občutja v zvezi z Vespo sporočali svetu.

Na spletni strani www.doyouvespa.com imate možnost oblikovati plakate, stripe, naslove, citate ali kratke zgodbe. S tem ko bodo drugi tekmovalci delili in všečkali vaše statuse si boste pridobivali točke v obliki kilometrov oziroma milj, ter se postopoma dvigovali po lestvici najbolj priljubljenih vespistov. Kot pravijo pri Piaggio bodo igro sproti nadgrajevali, ter najboljše tekmovalce tudi ustrezno nagrajevali.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri