Po dolgih 38 letih se je legendarna Lambretta vrnila v svoj rojstni kraj, Milano.
Lambrettino zgodbo sta leta 1947 začela pisati inženirja Pier Luigi in bolj znani Ferdinando Innocenti. Skoraj vzporedno z danes mega koncernom Piaggiom sta na trg poslala prve primerke svojega skuterja, ki se je zaradi sredinske postavitve motorja in nizkega težišča peljala za tiste čase vrhunsko, zlasti v primerjavi z Vespo, ki je imela motor postavljen na desno stran zadnjega kolesa.
Morda tisti najmlajši med nami Lambrette ne poznate najbolje, a dovolj je če veste, da naši očetje za Lambrette pravijo, da gre za motor, ki je po zasnovi skuter, po duši športnik. No ja, športnik je Lambretta lahko bila v njihovih časih, bila pa je predvsem dostopna za obubožane jugoslovanske žepe. Že leta 1950 je Romolo Ferri z Lambretto dosegel največjo hitrost preko 200 kilometrov na uro! ! !
A danes se Lambretta v povsem drugačni luči, kot jo poznajo naši očetje. Oblikovana skorajda enako, kot pred 60 leti in seveda tehnično popolnoma drugačna. Na voljo bo z dvema različnima motorjema, obakrat zračno hlajeni enovaljni štiritaktnik (125 in 150 kubikov) z 9 konjskimi močmi oziroma 10, 5 konjev. Prenos moči bo seveda potekal preko klasičnega skuterkskega variomata, zavorni komplet pa sestavljata disk in boben na zadnjem kolesu.
MaT