Ducati 2008

Na salonu v Milanu je svoje novosti seveda predstavil tudi italijanski paradni konj - Ducati.

12. 11. 2007

Monster 696

Prve vohunske fotografije novega Ducatija Monstra ste imeli možnost ekskluzivno videti že dan pred uradnim pričetkom salona v Milanu, in dan pred uradno predstavitvijo tega dvokolesnika. Tokrat so znane tudi podrobnosti. Ker je stari Monster na sceni že dobro desetletje, so se pri Ducatiju odločili namesto ponovne pomladitve in posodbtive tega zelo uspešega modela, začrtati in izdelati popolnoma novega. Izdelati streetfighterja, ki poleg izjemnega dizajna ponuja tudi izjemne vozne lastnosti in dovolj užitka v vožnji, ki je hkrati cenovno dostopen in je zmožen ponoviti uspeh prejšnjega modela, je celo za Ducatijeve mojstre predstavljal trd oreh. Kot pravijo pri Ducatiju so ga uspeli streti, kako uspešno pa presodite sami. O sami obliki in videzu novega Monstra bodo odločale oči posameznika, dejstva pa vam posredujemo mi.

Motor v obliki črke L (gre le za naprej nagnjen V motor) ima 696 kubičnih centimetrov delovne prostornine, razvije 80 konjskih moči in ima 69 Nm navora pri 7.500 obratih glavne gredi v minuti. Siemensov elektornski vbrizg goriva, jekleni cevni okvir, dvojne disk zavore spredaj in prav tako disk zadaj, 17 palčna platišča in bogatejša oprema, so detajli, ki novega Monstra ločijo od prejšnjega. Inštrumentna plošča je bogatejša za potovalni računalnik in opozorilno lučko, ko nastopi servisni interval.

Monster S4R S Tricolore

Posebna izdaja že znanega Monstra je v letu 2008 v trobarvni kombinaciji.

848

134 konjskih moči iz 849 kubičnega agregata, Marellijev elektronski vbrizg goriva, izpušni sistem po načelu 2-1-2, 168 kilogramov suhe teže in izjemna oblika so aduti novega superšportnika, modela 848. Na salonu je bil prikazan v biserno beli barvi, ki ga je naredila še bolj impozantenga kot je ta stroj v resnici. V primerjavi z prejšnjim modelom 749, je novi 848 lažji, močnejši in sploh hitrejši. Vodljiv in lahkoten kot superšport in močan kot superbike torej.

Hypermotorad 1100 S

Nova barvna kobinacija in grafika je seveda nadgrajena z boljšimi, beri dirkaškimi, komponentami predvsem vzmetenja in zavor. Vse ostalo je popolno že na običajnem hypermotoradu.

1098 R

Ducati svoj model, ki je postal legendaren že lani ob prvi predstavitvi, tokrat ponuja v bolj našpičeni verziji. Predstavlja ga kot najlažji in najmočnejši dvovaljni superšportni motocikel vseh časov. S prav takim se bo udeležil prvenstva Superbike v prihodnjem letu. Že ko zapusti tovarniški tekoči trak zmore mogočnih 180 konjskih moči.