Ducati Multistrada V4 že na proizvodnih trakovih. Imela bo tudi dva radarja.

Ducati je končno zagnal proizvodnjo težko pričakovane Multistrade V4, ki pa ne bo imela samo hišnega štirivaljnega, pač pa v svetu motociklov uvaja tudi novost - aktivni tempomat.

13. 10. 2020

Ducati Multistrada bo tako po novem opremljen z dvema radarjema, eden na repu, drugi na nosu. Medtem ko bo naloga prvega, da kontrolira mrtvi kot za motociklom, pa bo prvi namenjen aktivnemu tempomatu - novosti, ki bo kot del serijske opreme na motociklu prisotna prvič.

Z vgradnjo aktivnega tempomata se že ukvarjajo tudi pri KTM-u in BMW-ju, a kot kaže je dirka za inovacijski prestiž odločena v prid Ducatija. Glede na to, da je pri razvoju sistemov pri vseh omenjenih sodeloval Bosch, se kakšnih posebnih razlik med delovanjem ne nadejamo, vsekakor pa težko čakamo trenutek, ko bomo aktivni tempomat preizkusili na motociklu. Med avtomobilisti so namreč mnenja glede uporabnosti tega pripomočka zelo deljena. Nekateri so to sprejeli z navdušenjem, drugi z odporom, večina pa si je enotnih, da je sistem smiselen predvsem v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom.

Pri Ducatiju bo aktivni tempomat deloval v razponu hitrosti med 30 in 160 kilometri na uro, bo pa ob dejstvu, da menjalnik ni avtomatski, zagotovo deloval manj avtonomno, kot na primer pri avtomobilih.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri