Še ena igrača za stare nesrečne bogataše, ugledne advokate v krizi srednjih let in kripto milijonarje ... prišel je novi Ducati Panigale V4R!
Za vse druge smrtnike in entuziaste pa ... začnimo! Najbolj težko pričakovana novost tovarne iz Borgo Panigaleja je bila predstavitev nove specificirane mašine WorldSBK za rezanje ovinkov in izgubo vozniškega dovoljenja po hitrem postopku, superšportnega Panigaleja V4R.
Je daleč najmočnejši, najhitrejši, najlažji ter vse drugo naj, kar si lahko predstavljate v še vedno za cesto registriranem motociklu. Pa poglejmo, kaj so glavne razlike med omenjenim modelom in njegovo verzijo 'Stradale'.
Motor je revidiran na 998 kubikov in je kot tak homologiran za tekmovanje WorldSBK, v tovarniški izvedbi nosi 217 'konjev', z dodatkom Akrapovičevega izpušnega sistema (možnost v širokem naboru dodatne opreme) pa se ta številka povzpne na norih 231 'konjev' pri 15.500 vrtljajih. Seveda je tudi lažji od večjega predhodnika, uporabljeni so samo najlažji karbonski materiali in titanske komponente, njegova skupna mokra teža pa znaša 193 kilogramov. R je dobil tudi aerodinamična krilca iz karbonskih vlaken, ki vso to moč potiskajo k asfaltu, saj bi drugače težko obdržali sprednje kolo na tleh.
Elektronika vam po pričakovanjih ponuja vsa moderna pomagala, ki so trenutno na voljo, naj omenimo samo glavne, kot so Cornering ABS, Engine Braking, Traction/wheelie Control, Launch Control, Pit-Lane Limiter, Quick Shifter, GPS Data Logger/Timer in tako naprej. Vse funkcije so tudi individualno nastavljive, ravno tako pa je omogočena povezava z mobilnimi napravami prek Ducatijevega multimedijskega portala. Omenimo še Ohlinsovo vzmetenje, ki je pri modelu R mehanično, razlog se skriva v teži (mehanično vzmetenje je lažje), kakor tudi v nastavitvah za stezo.
Nazadnje še cena ... Ducatijevi dirkalniki niso bili nikoli poceni, to velja tudi za novo različico R-a. Novi italijanski superšportnik se lahko znajde v vaši garaži za okvirnih 44 tisoč evrov.