EICMA: BMW novosti 2017

Najbolj prestižni športni BMW vseh časov ima okvir iz ogljikovih vlaken, HP4 Race je presežek vsega kar tehnika in tehnologija izdelave motociklov omogoča ta hip. Niso gledali na ceno, gledali pa so na to, da bo to zverina, ki ji ni para.

EICMA: BMW novosti 2017 (foto: BMW) BMW
11. 11. 2016

'Osnovna ideja je da se naredi športni motocikel na osnovi karbonskega okvirja in karbonskih koles, vse to pa gre v serijsko proizvodnjo' je komentiral fantastično stvaritev Christian Gonschor, projektni vodja za tem prototipom.

Smo na prelomu nove dobe kjer ogljikova vlakna prihajajo v motocikle za serijsko proizvodnjo, kar pa ni novo v avtomobilizmu. In prav tu ima BMW že veliko izkušenj.

Vzmetenje je enako kot ga BMW uporablja za superbike, prav tako motor, ki ima torej preko 200 konjev na zadnjem kolesu. Govori se o 210 'konjih', ki pa bodo na voljo šele v drugi polovici leta 2017. Količine tega ročno narejenega motocikla bodo seveda omejene.

Izboljšani izvedbi BMW R 1200 GS

Niso pokazali povsem novega najbolje prodajanega motocikla, so pa pokazali dve tovarniški izvedbi, ki bosta na voljo prihodnje leto. Gre za BMW R 1200 GS Rallye in Exclusive. Prvi je namenjen nekoliko bolj resnemu trekingu izven urejenih cest in je višji, opremljen z več zaščite na izpostavljenih mestih, enduro sedežem, stopalkami in nižjim vetrobranom ter terenskimi gumami in vzmetenjem, ki prenese skoke in drvenje prek lukenj. Elegantnejšega boste prepoznali po črni barvi, ki nikoli ne gre iz mode in po zlato obarvanih zavornih čeljustih.

Mali GS G 310 GS

Ugibanj je konec, BMW je zelo resno vstopil v svet motociklov z nižjimi prostorninami. Po G 310 R, ki je slečena izvedba in neposredna konkurenca nekaterim japonskim tekmecem in KTM-u je sedaj med prvimi predstavil mali potovalni enduro. Poganja ga enovaljni, 313 kubični motor, ki zmore 34 'konjev'. Da bo kos urbani džungli pa so mu namenili spredaj 19 palčno kolo in podaljšali hod vzmetenja. ABS je del osnovne opreme, prav tako LCD zalon, zanimiva pa je višina sedeža od tal, ki je prilagodljiva med 820 in 850 milimetri. Pripravljen za vožnjo tehta 169,5 kilogramov.

R NineT UrbanGS

Še ena izvedba kultnega NineT, ki je tokrat šla po inspiracijo k prvemu GS-u v osemdeseta leta. Lepa gesta in posvetitev motociklu, ki je spremenil svetovni motociklizem.

Peter Kavčič

Foto: BMW