Eicma: BMW R1200RT

6. 11. 2013
Deli

BMW je po osmih letih predstavil povem novi bokserski potovalnik - model R1200RT.

V letu 2006 so na ceste zapeljali takrat prvi modeli s 1200-kubičnim bokserjem, v letu 2010 pa je bil priljubljeni model deležen tudi temeljitejše prenove. Pa vendar je napočil čas, da so se bavarci v minulem letu lotili tudi temeljite prenove že tako odličnega motocikla in naredili povsem novega, tokrat z vodnim hlajenjem.

Poleg temeljite vizualne spremembe, je nov tudi okvir, ki naj bi bil zdaj bolj trpežen (čeprav ne poznamo primerov, ko bi bil stari okvir podvržen težavam), motor pa so tudi po zaslugi vodnega hlajenja lahko nekoliko navili in zdaj razvije 125 konjskih moči, prav toliko pa znaša tudi največji navor.

Sam videz je kljub temu, da močno spominja na prejšnji model praktično v celoti prenovljen, najbolj seveda na sprednjem delu, kjer so zasijali povsem novi žarometi oblikovani v novem hišnem slogu. Prav tako je povsem nova celotna armaturna plošča, ki se spogleduje s tisto z luksuznega šestvaljnega modela K1600 GT/GTL. V živo na prvi pogled zaradi obilnega sprednjega dela morda zgleda še nekoliko bolj neskladen kot predhodnik, a ne dvomimo, da se bomo njegove pojave na cesti hitro navadili.

Če zapišemo še nekaj o tehničnih spremembah naj bo to to, da je zdaj kardan prestavljen na levo stran zadnjega kolesa (tako kot pri GS-u), menjalniku je dodan sistem BMW Pro, ki omogoča bolj gladko, hitrejše in bolj tekoče prestavljanje. Varnostna pomagala in oprema v osnovi zajema ESA, tristopenjski ACS, možno pa si bo izbrati tudi pomagalo za speljevanje v klanec, ki bo avtomatsko aktiviral zavoro.

MaT

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol