Eicma: BMW S1000R

6. 11. 2013
Deli

Po nekaj letih uspešne prodaje športnega modela S1000RR, je napočil tudi čas za slečeno različico tega modela.

Tako so bavarci v Milanu predstavili model S1000R, ki si osnovno tehniko seveda deli s superšportnim bratom. Obsedenost kupcev s super zmogljivimi naked-i je očitno dovolj tehten razlog, da si tudi v tem razredu BMW želi odrezati svoj kos torte.

Pa vendar S1000R ne bo postregel z rekordnim številom konj, za konjenice številčnejše od 180 konjev je kot kaže dovolj 'nor' le KTM. S1000R bo tako v primerjavi z oblečenim modelom postregel s precej manjšo konjenico, pri BMW-ju menijo da bo 162 konjev dovolj. Ob tem bo nekoliko manjši tudi navor ki bo znašal 112Nm, bo pa tudi nekoliko težji.

Tudi motor ni povsem enak, kot je pri modelu S1000RR. Drugačna je glava motorja, drugačne so ojnice in tudi glavna gred motorja. Razumljivo je tudi drugačna elektronska podpora, ki upravlja z delovanjem motorja.

Kar se tiče okvirja, zavor in vzmetenja ni v primerjavi z oblečenim modelom nobene razlike, drugačen položaj voznika pa je posledica višjega krmila in nekoliko drugačnega sedeža. Tudi kar se tiče elektronike bo naked precej bolj skopo opremljen. Glede na vse navedeno pričakujemo tudi precej nižjo ceno, ki pa bi glede na ceno S1000RR morala biti zares zelo privlačna.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja