Eicma: Kaj vse je za 2014 pripravila Honda

Honda je svoje novosti za prihodnjo sezono že tradicionalno predstavila en večer pred uradnim odprtjem salona v Milanu. Tako kot lani, je tudi letos predstavila kar nekaj novosti.

5. 11. 2013

Honda CB650F

Idejni naslednik priljubljenega modela CBF 600 prihaja kot naked srednje kategorije. Za tiste z izpitom kategorije A2 bo na voljo s 35 kW moči, tovarniško odprta verzija pa bo zmogla razviti 64 kW. Zavorni ABS bo seveda serijski, prav tako digitalna armaturna plošča, pozicijske luči svetijo s pomočjo LED tehnologije. Najnovejši predstavnik Hondinih štirivaljnih nakedov bo na voljo v petih različnih barvnih kombinacijah in sicer v biserno-metalno-beli, biserno beli, srebrni, rumeni in črni.

CBR1000RR Fireblade

Prenova športnika je na prvi pogled manj temeljita, kot je sicer. Z obdelavo motorne glave je motocikel postal odzivnejši, hitrejši, čistejši in varčnejši. V sezoni 2014 bo na voljo v standardni tribarvni kombinaciji, biserno beli in črni barvi.

CBR1000RR Fireblade SP

Podobno kot to počnejo evropski proizvajalci je tudi Honda pripravila bolj žlahtno različico najbolj športnega modela. Vrhunsko Ohlinsovo vzmetenje, Brembov zavorni paket in druge malenkosti bodo poskrbeli za več veselja predvsem na stezi. Dama bo morala ostati doma, saj bo v različici SP na voljo samo z enim sedežem.

Honda Crosstourer

Zastavonoša med Hondinimi potovalnimi enduro motocikli je bil deležen prenove, ki mu prinaša novo motorno elektroniko z možnostjo izbiranja programa delovanja, samoizklopljive smerokaze, preoblikovan sedež in nove barvne kombinacije (matirana bela, biserno črna, rdeča in titanium mat), omislili pa si ga boste lahko tudi z dvosklopčnim DTC menjalnikom.

CTX700

Povsem nov križanec med cestnim motociklom in kruzerjem bo v osnovni 700-kubični različici lahko dobavljiv  s 35 kilovatnim motorjem in ga bodo lahko vozili motoristi z dovoljenjem A2. Dvovaljni vrstni vodno hlajeni motor bo moč na cesto prenašal preko dvosklopčnega menjalnika, končni prenos pa bo verižni. ABS bo del standardne opreme. Honda je s podobnim modelom DN-01 že potipala evropsko tržišče, vendar z vidika prodaje neuspešno. Morda bo z novim pristopom uspela prepričati evropskega kupca. Pravijo, da je dolga silhueta z nizkim težiščem svojevrstno doživljanje vožnje na dveh kolesih. Na voljo bo tudi kot bolj 'slečena' različica, torej brez obilne prednje maske in vetrobrana.

CTX1300

Z enako idejno zasnovo kot manjši CTX 700, a z najboljšo hišno tehniko nabit križanec bo poganjal karakterni V4 motor, ki pa bo na voljo samo s standardnim menjalnikom. Skorajda bi mu lahko rekli mini Goldwing, odlikuje ga namreč lahkotna vodljivost, sproščen položaj za krmilom in na sedežu sopotnice, potovalni računalnik, LED tehnika, radijski sprejemnik z možnostjo povezave z vsemi mogočimi predvajalniki. Bogat seznam dodatne opreme bo zaslužen, da bo kupec svojega CTX-a personaliziral. Na voljo so nasloni, vetrobrani, meglenke, prtljažniki, zadnji kovček in obilica kromiranih dodatkov.

CBR300R

O prihodu nove male CBR-ke smo na naših straneh že pisali. Zdaj je znano, da dodatnih 37 kubičnih centimetrov poskrbi za dodatnih 5 konjev. Enovaljnik je zgrajen iz minimalnega števila elementov, kar pomeni, da bo s tem motociklom malo dela, vzdrževanje pa ne bo zahtevalo posebnega znanja, predvsem pa ne veliko denarja. ABS bo s tem motociklom prišel serijsko.

CBR650F

Z enako platformo kot novi CB650F bo ta model nadaljeval tradicijo priljubljenega modela, ki se je v vseh razmerah izkazal kot idealna mešanica med športnostjo, udobjem in uporabnostjo. Serijsko bo opremljen z ABS-om, na voljo bo tudi v zadušeni različici s 35 kW, z neka manj kot petimi litri porabe pa bo dosegel 350 kilometrov avtonomije. Na voljo bo v standardni tribarvni kombinaciji, biserno beli, črni in srebrni barvi.

HONDA INTEGRA  

Honda Integra je bila deležna temeljite prenove. Zrasla je delovna prostornina motorja (na 745 ccm), posledično je ta močnejši in ponuja nekaj več navora (2,2 kW in 6Nm). Največja moč tako znaša 40,2 kW, največji navor pa je na voljo pri 4.250 vrtljajih in meri 68 Nm. Vse skupaj se tako kot prej na cesto prenaša preko DCT menjalnika in verižnega prenosa. Na voljo bo v štirih osnovnih (bela, črna, rdeča, srebrna) in dveh posebnih barvnih kombinacijah (matirano črna-metalik in standarnda tribarvna kombinacija).

NC750S / NC750X

Druga dva izmed trojčka sta bila tako kot Integra deležna praktično enakih izboljšav. Povečana delovna prostornina, več moči in navora, nov program delovanja dvosklopčnega menjalnika in nekatere manjše oblikovne spremembe, med katerimi je nabolj opazna nova oblika izpušnega lonca. ABS bo del standardne opreme.

VFR800F

Ko smo se že vsi bali, da bo VFR800F zaključila svojo življensko zgodbo je Honda poskrbela za najprijetnejše presenečenje in temu modelu namenila temeljito osvežitev in številne izboljšave. Najbolj pomembne so povsem novo vzmetenje spredaj in zadaj, nova kolesa, novo oblikovane zunanje linije, nastavljiva višina sedeža, standardni sistem proti zdrsu in ABS, samoizklopljivi smerokazi, LED tehnika, potovalni računalnik in druge malenkosti. Nova VFR-ka je tudi za 10 kilogramov lažja od predhodnice, predvsem po zaslugi novega izpušnega sistema, ki v primerjavi s starim tehta kar 7 kilogramov manj.

MaT