Eicma: Kawasaki 2017

Kawasaki, ki je pred letom dni napovedal ofenzivo novih modelov, kar 12 naj bi se jih zvrstilo v dveh letih, je večino novosti, kot kaže prihranil za prihodnje leto. A tudi za prihodnjo leto je pripravil nekaj pomembnih in zanimivih novosti.

12. 11. 2016

Kawsaki Versys-X 300 / Urban / Adventure  -  Če začnemo pri modelih, ki v okivrju skrivajo motor z nekoliko manjšo delovno prostornino, je potrebno najprej omeniti in predstaviti novega malega Versysa. Novi član te velike in zelo uspešne družine se bo ponašal z zmogljivim paralelnim dvovaljnikom s prostornino 296-kubičnih centimetrov, prav takim, kot ga ima veliko športnejši model NInja 300. Ta motor so tokrat zapakirali v popolnoma nov okivr in recimo temu kar ohišje. Rezultat je lahek adventure bike, katerega naloga je v prvi vrsti ponuditi udoben prevoz. Brez dvoma bodo vzmetenje z dolgim hodom in velika kolesa veliko pripomogli k temu prvenstvenmu poslanstvu. Kljub temu, da gre za majhen motor bi moralo 38 konjev zadostovati za iskro premikanje 170 kilogramskega motocikla in voznika. 'Armaturka' je kombiacija analognega merilnika hitrosti in dveh digitalnih zaslonov, ki prav nič ne skoparita s podatki, saj je iz njiju moč razbrati tudi izbrano prestavo, povprečno porabo goriva, domet in pratkično vse ostalo, kar ponujajo sodobni potovalni računalniki.
Tega malega Versysa so poimenovali Versys-X, za tiste, ki večino časa preživijo v urbanem okolju pa je pripravljena tudi različica Versys-X Urban, ki se ponaša tudi z dodatnim kovčkom za prtljago. Za tiste, ki so nastrojeni bolj avanturistično pa bo na voljo tudi model Versys-X 300 Adventure, ki bo imel poleg vsega naštetega še serijsko vgrajeno zaščito dna motorja, bočne zaščite, bočne kovčke in centralno stojalo. Dobra novica, je da ta mali Versys dimenzijsko sploh ni majhen in bo kot tak odlična konkurenca novemu malemu BMW GS.

Kawasaki Z650  - ta model je Kawasaki na salonu v Milanu uradno predstavil kot naslednika priljubljenega modela ER-6n. Korenine tega modela gre iskati v modelih iz sedemdesetih let, torej po mnenju mnogih zlate dobre motociklizma, v resnici pa je Z650 slečena verzija modela Ninja 650 (tudi to je nov model, ki bo zamenjal model ER-6f). Oblikovno se je ta model precej oddaljil od svojega predhodnika in se zdaj veliko bolj zgleduje po modelih iz Kawasakijeve serije Z.

Kawasaki Z650 Ninja   -  že zgoraj smo omenili dejstva o ideji in izvoru tega motocikla. V različici z oklepom pa gre za uporabniku prijazen 'vsakdanji motocikel', ki pa ne skriva svojih bolj športnih ambicij. Gotovo velja omeniti, da gre tukaj za veliko tehnične klasike, nadgrajene z obilno mero sodobne tehnike. Vetrobran je nastavljiv v treh položajih, armaturna plošča je kombinacija modernega zaslona in klasičnega analognega merilnika vrtljajev

Kawasaki Z900   -  aha, tukaj pa že govorimo o tistem pravem zmogljivem, skorajda že brutalnem Kawsakiju. Motociklu za klene možakarje. Novi Z bo poganjal 948-kubični štirivaljnik vgrajen v povsem nov okvir. Kljub temu, da gre za slečen motocikel tehta za ta razred kar precejšnjih 210 kilogramov, zato težko rečemo da gre za lahkokategornika, a je po zaslugi geometrije okvirja in relativno nizko od tal postavljenega sedeža, ta motocikel v rokah lahek in lahkotno vodljiv. Prav nobenega strahu ni, da novi Z ne bi nagnal strahu v kosti, skoraj 125 konjskih moči, še posebej Kawasakijevih, je zelo obetajočih. Zeleni pravijo, da se ta motor najbolje počuti v visokih vrtljajih, zato bo verjetno priljubljena izbira tistih pravih 'tišačev'.