Evropski poslanci, ki nam tako ali drugače krojijo našo usodo so sprejeli tri nove zakone ki bodo spremenili življenje tudi motoristom.
O tem, da ABS postaja obvezna standardna oprema vseh dvokoles z več kot 100 kubičnim motorjem se je špekuliralo že v preteklosti, no zdaj je to tudi uradno potrjeno. Od leta 2016 bo poleg tega za motorje z delovno prostornino od 51 do 125 kubičnih centimetrov obvezen vsaj kombiniran zavorni sistem, za tiste s 100 in več kubiki pa ABS.
Drugi zakon je seveda povezan z ekologijo. Z letom 2016 bodo motocikli morali ustrezati normi Euro 4, z letom 2020 pa normi Euro5. No, ta zakon ne bo tako bistveno vplival na motociklizem, da bi motoristi z njim kaj pridobili ali izgubili.
Tretji zakon, ki pa je za večino evropske unije pravzaprav nepotreben pa se nanša na omejitev prodaje motociklov z več kot 100 konjskimi močmi. Z zakonom, ki ga je evropska unija sprejela leta 1995 je bilo državam članicam omogočena prepoved prodaje motociklov z več kot 74 kW. Tega ukrepa se je sicer poslužila samo Francija. Danes, torej 17 let kasneje pa so veleumni evropski poslanci ugotovili, da so bile vse študije, ki so zavračale tezo, da so premočni motocikli razlog za pobijanje motoristov, pravilne. Iz tega razloga se na področju EU ukinja možnost omejevanja prodaje močnih motociklov. Francozi so torej lahko veseli, a vsaj do 1. januarja 2016 bodo lahko motorje z več kot 100 konji (74 kW) še vedno lahko le gledali.
MaT
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"