Gilera, ki velja za najbolj športno znamko koncerna Piaggio je za mularijo pripravila 50 kubični enduro in supermoto.
Vsi mulci, ki so svojega ATX-a že popolnoma uničili si bodo po novem lahko izbrali podobno trpežen (kot nekoč Tomos ATX) moped.
Enduro (RCR) in supermoto (SMT) sta sestavljena iz kakovostnih komponent in imata vse potrebno, da bosta všeč mladim motoristom. Na zadku je vgrajena zadnja luč z LED diodami, ima digitalni info center s številnimi podatki, nad močno prednjo lučjo pa je prostor za namestitev številke (stavimo, da bo največ 46-ic).
50-kubični dvotaktnik ima menjalnik s šestimi prestavami, zavorni koluti so morda celo nekoliko predimenzionirani in merijo 260 oziroma 220 milimetrov. Supermoto je na voljo tudi v izvedbi Racing in ima zadnjo nihajko izdelano iz aluminija in nekoliko večjo medosno razdaljo. Ne glede na izvedbo je prostornina rezervoarja okroglih 7 litrov, teža pa 96 kilogramov.
MaT