Honda je prenovljenega Goldwinga predstavila tik po svetovni premieri novega šestvaljnega BMW-ja. In kaj vse je novega na novem Goldwingu?
Novi Goldwing pravzaprav ni nov potovalnik, v osnovi ostaja tak kot ga poznamo, pa vendar naj bi po zaslugi številnih izboljšav ostal na prvem mestu v svojem razredu.
Spremembe med starim in novim bo najprej opazilo oko. Največje spremembe je bil deležen zadek, katerega aerodinamika skrbi, da je kabrioletski učinek pihanja zraka v hrbet zaradi velikega vetrobrana manjši kot pri predhodniku, hkrati pa ostaja bolj miren pri večjih hitrostih.
Kljub temu, da je vetrna zaščita pri Goldwingu že do zdaj bila izjemna, je z na novo oblikovanim prednjim vetrobranom zdaj še bolj učinkovita. Prostora za shranjevanje prtljage je po novem še nekoliko več, vsega skupaj za nekaj več kot 150 litrov.
Drobne dodelave na vzmetenju naj bi po navedbah Honde še dodatno izboljšale vozne lastnosti tega več kot 400 kilogramov težkega 'kabrioleta', nadgradnje pa je bil deležen tudi audiosistem, ki ga po novem lahko združimo s parktično vsemi mediji na katerih so shranjeni naši najljubši komadi.
Obstoječi barvni paleti se pridružujejo še metalik modra, biserna bela in grafitno črna barva.
V fotogaleriji pa si lahko ogledate tudi starejše modele.
MaT
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj