Honda za leto 2017 pripravlja novo litrsko CBR-ko. Tokrat polno tehničnih, mehanskih in tudi oblikovnih sprememb.
Z novim 'Fireblade'-om si Honda želi povratka na prestol v razredu športnih motociklov, zato je morala aktualna CBR-ka v pokoj. Poleg tega, da aktualni model ne ustreza prihajajočemu Euro4, je bilo potrebno v boju s konkurenti dodati veliko mero dodatne elektronike. Od samega začetka naj bi bila CBR 1000 RR na voljo tudi v različicah SP-1 in SP-2, najverjetneje bo šlo za modele pripravljene za tekmovanja, vendar s cestno homologacijo.
Ker se je elektronika namenjena varnosti in tudi bolj športnim zmogljvostim v tem razredu zdaj že povsem udomačila, jo bo kupcem ponudila tudi Honda. Honda bo s tem namenom tokrat opustila nekatere svoje sisteme in naj bi tako namesto kombiniranega C-ABS-a uporabila Boschev sistem. Serijsko bo v paketu elektronike tudi sistem MSC (Motorcycle Stability Control),sistem za nadzor moči na zadnjem kolesu, sistem za nadzor zaviranja motorja in nekaj drugih dobrot, ki si jih bodo sposodili kar s cestne MotoGP specialke RC213V.
Veliko poudarka je bilo posvečenega tudi zmanjšanju teže, samo z zavornim sistemom so po zaslugi Boscha pridobili 5 kilogramov, v primerjavi s prejšnjim modelom pa naj bi bil motocikel lažji za približno 5%.
Za zdaj je težko govoriti ali gre pri tokratni CBR-ki za revolucijo, ali pa spet zgolj za evolucijo. Za odgovor na to vprašanje bo potrebno počakati do uradnih predstavitev, ki jih Honda predvideva opraviti na salonih v jesenskem času.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem