Honda Crossrunner V4

11. 11. 2010
Deli

Honda Crossrunner ni naked in tudi ni enduro. Je kombinacija obeh, poganja pa jo žlahtni V4.

Honda je opravilo temeljito raziskavo med kupci obeh segmentov in na podlagi želja uporabnikov pripravila povsem nov motocikel. Kot pravijo pri Hondi gre za izvrstno kombinacijo motociklov iz dveh popolnoma različnih razredov, ki združuje le najboljše lastnosti obeh. Crossrunner bi torej moral biti uživaški motocikel z dodano vrednostjo v obliki komorta in uporabnosti.

Honda ne skriva, da želi s Crossrunnerjem podobno kot z VFR 1200 zaznamovati prihajajočo motociklistično dekado. Ne vidimo razloga, da tudi v motociklizmu nastajanje novih segmentov motociklov ne bi bilo uspešno, tako kot je v zadnjih letih to v avtomobilizmu.

Crossrunner bo imel vgrajen 782 kubični 90-stopinjski V4 s štirimi odmičnimi gredmi in sistemom VTEC. Kljub dirkaški tehniki motor ni posebej navit, bo pa s 75 kW (102 konjev) in 73 Nm navora zagotovo motor za užitkarjenje. Posebnih tehničnih eksperimentov Honda pri Crossrunnerju ni izvajala, bo pa sicer povsem klasična tehnika nadgrajena z nekaj moderne, danes že skorajda obvezne sodobne tehnike. Predvsem je dobrodošel vgrajeni kombinirani ABS in sodobna digitalna armatura z vsemi potrebnimi podatki o delovanju motorja in okolici.

MaT

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja