Integra, s katero Honda konkurira Yamahi T-max in BMW-jevemu C600 Sport bo odslej na voljo tudi v bolj športni različici.
Uradno prihod športne Integre še ni povsem potrjen, a sodeč po objavi t.i. proizvodnih fotografij modela, ki so ga pred nedavnim predstavljali zgolj kot koncept, lahko na popestritev v razredu Hondinih skuterjev tudi realno pričakujemo.
Pri Hondi so Integri Sport nekaj športnega karakterja vcepili z nekoliko spremenjeno zunanjostjo, po zaslugi Akrapovičevega izpuha pa so nekoliko izboljšane tudi zmogljivosti. K bolj agresivnemu videzu pripomore matirana črna barva, sedež oblečen v alkantaro, spremenjena platišča in zatemnjeno vetrobransko steklo. Akrapovičev izpušni lonec je izdelan iz titanijuma, z njim pa Integra Sport razvije 52 konjev in 62 Nm navora. Menjalnik je tako kot pri osnovni verziji dvosklopčen in omogoča avtomatski, športni ali ročni način prestavljanja.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem