Honda Integra Sport

4. 10. 2013
Deli

Integra, s katero Honda konkurira Yamahi T-max in BMW-jevemu C600 Sport bo odslej na voljo tudi v bolj športni različici.

Uradno prihod športne Integre še ni povsem potrjen, a sodeč po objavi t.i. proizvodnih fotografij modela, ki so ga pred nedavnim predstavljali zgolj kot koncept, lahko na popestritev v razredu Hondinih skuterjev tudi realno pričakujemo.

Pri Hondi so Integri Sport nekaj športnega karakterja vcepili z nekoliko spremenjeno zunanjostjo, po zaslugi Akrapovičevega izpuha pa so nekoliko izboljšane tudi zmogljivosti. K bolj agresivnemu videzu pripomore matirana črna barva, sedež oblečen v alkantaro, spremenjena platišča in zatemnjeno vetrobransko steklo. Akrapovičev izpušni lonec je izdelan iz titanijuma, z njim pa Integra Sport razvije 52 konjev in 62 Nm navora. Menjalnik je tako kot pri osnovni verziji dvosklopčen in omogoča avtomatski, športni ali ročni način prestavljanja.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol