Honda je v Tokiu predstavila lepo paleto konceptov in novosti.
Precej prahu Honda dviga s projektom Honda Riding Assist-e. Gre za eksperimentalno vozilo, v katerega so vgradili sisteme za stabilnost, pri čemer velja spomniti, da ima Honda kot pionir na področju robotike ogromno znanja. Pravijo, da s tem želijo narediti vožnjo varnejšo (čemur verjamemo) in bolj zabavno (kar je v nasprotju s trenutno percepcijo motociklizma, a pustimo se presenetiti).
Bolj otipljiv je Neo Sports Café Concept, ki verjetno napoveduje naslednika priljubljenega slečenega modela CB1000R in predstavlja čudovit presek klasičnega in modernega oblikovanja.
Nadalje so v Tokiu pokazali še skuter PCX v električni in hibridni različici – obe se bosta v Aziji prodajali že v 2018.
Veliko pozornosti so bili deležni tudi trije različni modeli Cub: s posebno izvedbo motorja Super Cub 110 nameravajo obeležiti spoštovanja vreden jubilej, 100 milijonov prodanih primerkov. Poleg tega na trg prihaja na trg njegov večji brat Super Cub 125, 125-kubični skuter, katerega posebnost sta pametni ključ za vžig in električno odpiranje sedeža, tretja novost pa Cross Cub 125, namenjen nekoliko slabšim terenom, zaradi česar so ga pri Hondi opremili z nekoliko širšimi pnevmatikami blatniki.
Za konec pa še o nesmrtni opici: Monkey 125 ima po novem LED luči in digitalne merilnike. O novem Gold Wingu pa smo podrobno pisali tukaj.
Matevž Hribar
foto: Honda