Retro Cub, pametni Riding Assist-e in Neo Sports Cafe Concept nekje vmes

27. 10. 2017 | Matevž Hribar

Honda je v Tokiu predstavila lepo paleto konceptov in novosti.

Precej prahu Honda dviga s projektom Honda Riding Assist-e. Gre za eksperimentalno vozilo, v katerega so vgradili sisteme za stabilnost, pri čemer velja spomniti, da ima Honda kot pionir na področju robotike ogromno znanja. Pravijo, da s tem želijo narediti vožnjo varnejšo (čemur verjamemo) in bolj zabavno (kar je v nasprotju s trenutno percepcijo motociklizma, a pustimo se presenetiti).

Bolj otipljiv je Neo Sports Café Concept, ki verjetno napoveduje naslednika priljubljenega slečenega modela CB1000R in predstavlja čudovit presek klasičnega in modernega oblikovanja.

Retro Cub, pametni Riding Assist-e in Neo Sports Cafe Concept nekje vmes
Honda

Nadalje so v Tokiu pokazali še skuter PCX v električni in hibridni različici – obe se bosta v Aziji prodajali že v 2018.

Retro Cub, pametni Riding Assist-e in Neo Sports Cafe Concept nekje vmes
Honda

Veliko pozornosti so bili deležni tudi trije različni modeli Cub: s posebno izvedbo motorja Super Cub 110 nameravajo obeležiti spoštovanja vreden jubilej, 100 milijonov prodanih primerkov. Poleg tega na trg prihaja na trg njegov večji brat Super Cub 125, 125-kubični skuter, katerega posebnost sta pametni ključ za vžig in električno odpiranje sedeža, tretja novost pa Cross Cub 125, namenjen nekoliko slabšim terenom, zaradi česar so ga pri Hondi opremili z nekoliko širšimi pnevmatikami blatniki.

Retro Cub, pametni Riding Assist-e in Neo Sports Cafe Concept nekje vmes
Honda

Za konec pa še o nesmrtni opici: Monkey 125 ima po novem LED luči in digitalne merilnike. O novem Gold Wingu pa smo podrobno pisali tukaj.

Retro Cub, pametni Riding Assist-e in Neo Sports Cafe Concept nekje vmes
Honda

Matevž Hribar
foto: Honda

Spotifyev konkurent razkril, koliko nanj naložene glasbe ustvari umetna inteligenca