Lansko leto je na salonu v Milanu Honda predstavila svoj New Mid koncept, za katerega se je govorilo, da bi lahko postal osnova za več različnih motociklov. Kot kaže se bo prvi izmed njih v kratkem zapeljal po cestah.
Prvi med njimi bo maksi skuter Integra z paralelnim dvovaljnikom s 700 kubiki in menjalnikom z dvema sklopkama. Motor naj bi dosegal eko norme EURO 5, hkrati pa naj bi bil s porabo 3,7 litra na sto kilometrov za približno 40% varčnejši od konkurenčne ponudbe.
Honda ne skriva, da z Integro cilja predvsem na kupce, ki se zdaj odločajo za Yamaho T-max, a kot pravijo bi kupce njihova Integra, ki je podobnih dimenzij, 17 colska kolesa, veliko prtljažnega prostora, višje težišče in dodatnih 200 kubičnih centimetrov delovne prostornine moralo prepričati.
A vseeno se poraja dvom, saj znajo pri Hondi svoje novosti mastno zaračunati, tako kot so naprimer naredili pri modelu DN-01 in VFR1200 z DCT menjalnikom. A če bo cena primerna v uspeh Integre ne dvomimo.
MaT
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj