Velika Honda je predstavila dolgo pričakovano novost: Novo CBR 1000 RR, ki pa bo na voljo v standardni izvedbi in strupenjačo za na pisto.
Honda je svojo glavno novost sezone napovedala nekaj tednov pred Intermotom, ko so v javnost ušle fotografije nove CBR1000RR Fireblade je tu. Gre za popolnoma nov motocikel, ki bo na voljo v osnovni in bolj športno radilakni izvedbi. Torej za vse, ki se veliko vozite po dirkališčih je namenjena Fireblade SP ter Fireblade SP2, medtem, ko bomo na čisto osnovno Fireblade morali počakati do EICME v Milanu.
Podatki so zanimivi a morda za marsikoga kar malo razočaranje saj se z 189 'konji' Honda ni vpisala v razred 200 plus KM. Tudi masa s 196 kilogrami z vsemi tekočinami ni presežek.
Verjamemo pa da bo Honda navdušila z voznostjo. Za to bo skrbelo Öhlins pol-aktivno (elektronsko nastavljivo) vzmetenje in cel kup elektronike ter quickshifter z downshift funkcijo, kar pomeni uporabo sklopke le za speljevanje in ustavljanje. RCV13V-S tehnologija za nadzor zdrsa Razlicni načini vočnje in razporeditve moči, Fireblade SP2 pa je motocikel za izbrane, proizvedli jih bodo samo 500, zraven pa prihaja tudi cela paleta HRC dirkaških komponent, ki pa ne bodo na voljo v prosti prodaji ampak le izbranim ekipam v močnejših regionalnih prvenstvih. Kar nekako neopazno sta po ogromnem zanimanju,ki ga je med mediji in publiko na Intermot-u požel novi Hondin superšportnik sramežljivo ugledala luč sveta Honda CB1100EX ter povsem novi CB1100RS. Po videnem lahko rečemo, da se tudi Honda ni mogla upreti pozivu Caffe Racer/Hipster trenda in je na trg poslala svoja dva roadsterja, klasični EX in malo bolj športno naravnani RS.
Peter Kavčič
Foto: Honda
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj