Dve novosti, ki smo jih potihoma pričakovali: dvotaktnik s 300 kubičnimi centimetri ter štiritaktni TE 310, ki bo zapolnil verzel med 250- in 450-kubičnim modelom.
Novi WR 300 je pravzaprav replika motocikla, s kakršnim na svetovnem prvenstvu dirka Seb Guillaume. Bat je v premeru za 5, 6 milimetra večji kot pri WR 250, hod ostaja enak. Iz prostornine 293, 1 kubičnega centimetra so pri manjšem kompresijskem razmerju izvlekli še nekaj dodatnih 'konjev', tako da so dobili pravo hard enduru specialko z dovolj moči za kakršne koli terene. Suha teža je enaka kot pri 250-kubičnem modelu, torej le 104 kilograme.
Po tem, ko so predlani ponudili 300-kubični kit za model TE 250 in so bili uporabniki s tem agregatom zares zadovoljni, je zdaj mogoče kupiti tudi serijski motocikel TE 310. Tistih 50 'kubikov' v primerjavi s TE 250 nadomesti primankljaj moči v spodnjem območju vrtljajev pri enaki teži motocikla, še vedno pa se na dodajanje pline ne odziva tako agresivno kot 450-kubični motor in zato na terenu ne utruja.
Vsi modeli so opremljeni z Marzocchi vilicami premera 50 milimetrov in novim zadnjim blažilnikom Showa, imajo 'marjetičaste' zavorne kolute, nove luči in digitalne števce, črno anodizirana kolesa ter seveda prenovljeno grafično podobo.
Matevž Hribar