Husqvarna enduro 2018: Neposredni vbrizg goriva za dvotaktnika TE 250i in TE 300i! Ali bosta boljša kot KTM?

Le nekaj tednov zatem, ko so pri matični tovarni KTM (Husqvarna spada pod koncern KTM motorcycles A.G.) javnosti predstavili prvi sodobni serijski dvotaktni enduro motor z neposrednim vbrizgom goriva, so to ponovili še pri Husqvarni.

31. 5. 2017

Zato je prav to največja novost za modele z letnico 2018, ki pridejo v prodajne salone že sredi poletja. S tem so bistveno izboljšali učinkovitost na terenu, saj nov sistem vbrizga goriva privarčuje do 50% olja, ki se ga doliva  ločen rezervoar in hkrati bistveno manj onesnažuje okolje z modrim dimom, ki je bil značilen za hladen zagon dvotaktnih motorjev.

Vbrizg goriva prinaša optimalno delovanje ne glede na nadmorsko višino ali temperaturo zraka, dve različni krivulji delovanja motorja in predvsem bolj učinkovito in linearno podajanje moči.

Dosti manjša naj bi bila tudi poraba goriva. TX 125 in pa štiritaktni modeli FE 250, FE 350, FE 450 in FE 501 so ostali praktično nespremenjeni v primerjavi z lani predstavljenimi revolucionarnimi novostmi. Izboljšali so vzmetenje WP in zavorni sistem ter novo ProTaper krmilo.

Glede na nivo opreme, ki je pri Husqvarnah v zadnjih letih celo višji od KTM-a, se sprašujemo ali sta to dva enduro moticikla, ki v tem trenutku predstavljata samo špico ponudbe dvotaktnikov na enduro sceni?

Več o novih modelih v slovenskem jeziku najdete na spletni strani trgovca motoxgeneration.

Peter Kavčič

Foto: Husqvarna