Inovacije in pionirstvo so besede, ki jih od predstavnikov za kros in enduro motocikle Husqvarna najpogosteje slišimo. Za sezono 2019 so bili motocikli iz programa za hard enduro deležni sprememb, ki po njihovih trditvah nadgrajujejo revolucionarne spremembe na modelnem letu 2018, kjer so predstavili sodoben vbrizg goriva pri dvotaktnih modelih in sistem proti zdrsu zadnjega kolesa pri štiritaktnih modelih.
Novi modeli so kombinacija zmogljivosti na najvišjem nivoju in enostavne uporabe na vsakem terenu. Kaj si mislimo o dvotaktnih modelih TE 250 i in TE 300 i, s katerim je na primer ravno pred tednom dni Graham Jarvis dosegel svojo četrto zmago na zloglasnem Erzbergu, najbolj ekstremni masovni enduro dirki, si lahko preberete v testu, ki smo ga opravili lani.
Za sezono 2019 pa Husqvarne, ki bodo žal tudi nekoliko dražje, prinašajo novo sprednje vzmetenje WP Xplor 48 in zadaj blažilnik WP DCC. To je vzmetenje najvišjega ranga z obilo možnosti za nastavitve za vse vrste voznikov. Najmanjša modela TE150 in TX 125 imata novo sklopko, vsi modeli pa nove pokrove sklopke, ki je bolj odporna proti obrabi. Čeprav zunanjost v smislu linij in oblike ostaja nespremenjena, pa so nekoliko spremenili grafike, ki so skandinavsko prečiščene.
K vsem novim Husqvarnam zdaj lepo pristaja še njihova najnovejša kolekcija oblačil za vožnjo in prosti čas. Pri tem so se za pomoč obrnili na premijske proizvajalce opreme, tako da je za čelade poskrbel Bell, za oblačila TLD in za obutev Sidi.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj