Motocikli iz motokros in hard enduro palete za prihodnje leto niso samo lepši, ampak tudi lažji, okretnejši in zaradi novega načina dovajanja goriva tudi prijaznejši okolju.
Štiritaktni enduro modeli TE (250, 450 in 510) so dobili elektronski vbrizg, ki ga so ga za Husqvarno razvili pri proizvajalcu Mikuni, medtem ko motokros dirkalniki ostajajo pri klasičnem uplinjaču Keihin. Poleg temeljite prenove agregata so novinci bogatejši za kar nekaj izboljšav iz področja ergonomije in vzmetenja, imajo novo osemlitrsko posodo za gorivo in lažji okvir iz ovalnih cevi. Podatkov o moči agregatov še nismo zasledili, so pa motocikli bojda kar štiri kilogrami lažji od prejšnje generacije. Verjeno ste opazili tudi spremenjeno zunanjost: rdeči in beli barvi se je pridružila še črna, ki naredi Husqvarne lepše, kot bi jih sicer potrebovali za ta umazan šport.
Matevž Hribar
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"