Indijci oživljajo tudi Jawo in BSA

Velik indijski trg je kot kaže postal vse bolj dovzeten tudi za znamke, ki so nekoč v Evropi veljale za tiste boljše. Tako se je Mahindra odločila proizvajati Jawe in BSA-e.

2. 11. 2016

Poslovno industrijski koncern Mahindra & Mahindra zaposluje okrog 35.000 ljudi in ustvarja letno okrog 9 milijard dolarjev prihodkov, zato moramo njihove napovedi jemati resno.

Res je, da je Indijcev več kot milijardo, z uspehi, ki jih je prinesel gospodarski vzpon na azijski celini, pa so kupci pričeli povpraševati tudi po znamkah, ki imajo nekaj več pedigreja in zgodovine.

Tako je Mahindra odkupila pravice za trženje pod blagovnimi znamkami BSA in Jawa, z nekaterimi nujnimi modifikacijami pa imajo namen proizvajati motocikle omenjenih znamk. Za zdaj njihove pravice omogočajo prodajo samo na Indijskem tržišču, ne gre pa dvomiti, da bi, če bi tako želeli zajetno vsoto denarja odšteli tudi za to, da bi se lahko pojavili na trgih Evropske Unije, kar se bo po napovedih tudi zgodilo.

Nove Jawe naj bi bile predstavljene leta 2018, na cestah pa bi jih morali zagledati v začetku leta 2019. Dvotaktnih motorjev na teh legendarnih motociklih ne bo več, ohranili pa bodo praktično originalen videz.