Na salonu Intermot je KTM predstavil del novosti, ki jih je pripravil za sezono 2017.
Pri KTM-u so se za sezono 2017 odločili, da bodo kupcem ponudili več. Več prostornine, več opreme, še boljše komponente. Poslovila se je celotna flota modelov 1050 Adventure in celotna družina modelov 1190. Razlog je seveda prihajajoča stroga eko norma EURO4. A brez skrbi, vse upokojence bodo nadomestili modeli 1090 Advetnure in 1290 Super Adventure.
KTM 1090 Adventure
Za tiste, ki redko zavijejo z asfaltnih in betonskih podlag je standardna izvedba Adventure 1090 verjetno najprimernejša izbira. Lita platišča dimenzij 19-palcev spredaj in 17-palcev zadaj so obuta v bolj cestno profilirane gume, motor s 125-konji pa je enak kot na modelu Adventure R. Da je osnovni Adventure res namenjen cesti potrjuje tudi vzmetenje z nekaj krajšimi hodi, ter nižja oddaljenost sedeža od tal (850 mm, Adventure R 890mm). Na voljo bo tudi različica z manj moči (95 konjev), ki pa jo bo mogoče še dodatno zapreti na 35 kW za tiste, ki imajo vozniško dovoljenje A2. Veliko pozornosti je bilo namenjene tudi prilagodljivi ergonomiji za voznike vseh velikosti.
KTM 1090 Adventure R
Bolj žlahtna različica 'malega' Adventure-ja bo slišala na ime Adventure R. Seveda je poudarek tudi na terenskih zmogljivostih, zato ima večja kolesa (21 in 18-palcev), popolnoma nastavljivo vzemetenje in običajna kolesa z žičnatimi naperami. Tudi zavorni paket je bolj žlahten, še dodatno pa je oplemeniten z Boschevim 9M+ ABS sistemom, ki vsebuje tudi funkcijo off road, v kateri lahko voznik po želji zablokira zadnje kolo. Večstopenjski sistem proti zdrsu kolesa se odziva v skladu z izbranim načinom delovanja motorja (Sport, Street, Rain, Off road).
KTM 1290 Super Adventure T
Ne gre za nekaj neko zelo posebno novost. Motor dosega normo Euro4, kratica T pa je dodana z namenom, da označi prevenstveni namen (Travel). Jasno je, da so kolesa in vzmetenje prilagojena pretežno cestni uporabi.
KTM 1290 Super Adventure S
Bolj neposredno zamenjavo za model 1190 Adventure si ne morete zamisliti. Opremljen z večino tistega, kar ponuja tudi prestižnejši model R, vendar prilagojen predvsem za cestno uporabo. Ultimativni športni enduro ima tudi polaktivno vzmetenje, ki omogoča izbiro več načinov odzivanja (Comfort, Steet, Sport, Off Road), ne manjka pa tudi obilica najsodobnejše tehnike, vključno z MSC (Motorcycle Stability Control) ter sodobnim 6,5-inčnim TFT zaslonom.
KTM 1290 Super Advneture R
Nov vrhunec KTM-ove ponudbe v tem razredu. Obeta veliko, pravzaprav draži navdušence nad tovrstnimi motocikli. Motor z modela Super Duke R namesto 173 konjev na tem modelu razvije okroglih 160 konjev, vendar zaradi tega še bolj radodaren z navorom v širšem območju vrtljajev glavne gredi motorja. Tudi videz je v primerjavi s prejšnjim precej spremenjen, pričakovati, je da komu morda ne bo preveč všeč, verjamemo pa, da ga bo večina rada sprejela.
21-palčno sprednje in 18-palčno zadnje kolo sta obuta v Continentalove pnevmatike, serijsko pa je motocikel opremljen tudi s sistemom za nadzor tlaka v pnevmatikah. Vrhunsko WP vzemetenje je v osnovi nekoliko trše kot pri ostalih modelih, je pa seveda prav tako v elektronsko nastavljivo in aktivno.
Če se nekoliko dotaknemo še motorja, ki kot že rečeno zdaj ustreza normi Euro4, je potrebno povedati, da je navječja skrivnost predvsem v sesalnem sistemu. Večina razpoložljvega navora je na voljo že pri 2500 obratih v minuti, za varnost pa skrbijo sistemi C-ABS, MTC, MSC in štirje načini delovanja motorja (Sport, Street, Rain, Off-road). Na seznamu serijske opreme je tudi sistem vžiga brez ključa, tempomat, Hill Holder, dvomsmerni Quickshifter. TFT barvni zaslon s premerom 6,5-palcev je prava paša za oči, ne manjka pa niti vodotesnega prostora za telefon s polnilcem USB. Na seznamu dodatne opreme pa je še velika izbira potovalnih kovčkov, zaščitnih elementov in podobnih dobrot.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj