Italija: obetavna rast prodaje motociklov in skuterjev

18. 4. 2014
Deli
Italija: obetavna rast prodaje motociklov in skuterjev

Iz italije poročajo o obetavnih prodajnih rezultatih motociklov in skuterjev nad 50-kubikov. S 36.250 modeli vprvih treh mesecih njihovi analitiki zdaj pravijo, da se stvari na trgu motociklov in skuterjev po veliki krizi spet postavljajo na svoje mesto.

Točneješi vpogled v italijansko statistiko kaže, da je bilo v prvem letošnjem tromesečju prodanih 21.005 skuterjev in 15.245 motociklov z delovno prostornino nad 50-kubičnih centimetrov, kar predstavlja za dobrih 12% večjo prodajo.

Italijani med motocikli najraje izbirajo modele s prostornino večjo od 1000-kubičnih centimetrov, takih so prodali kar 5.321, sledijo nekoliko manjši motocikli (800-1000 ccm) katerih so prodali 3551, srednji velikostni razred  (650-750ccm) je bogatejši za 2721 modelov. Velik upad prodaje beležijo v razredu 600-kubičnih centimetrov, kjer se nahajajo večinoma športni modeli. Z zgolj 227 prodanimi modeli prodaja beleži padec v višini 55%. Dirkanje na cestah očitno ni več moderno. Kupci radi izbirajo tudi med motocikli manjših prostornin. V razredu 300-500ccm je bilo prodanih 1890, v razredu 125 pa 808 motociklov.

Ko je govora o posameznih razredih je največ zanimanja v razredu cestnih enduro motociklov (5757 kosov), dobro gredo v promet tudi naked motocikli. Velik padec prodaje beležijo športni motocikli, s skupaj 868 prodanimi modeli kar za 30,5% manj kot v letu prej.

Za velike delovne prostornine se italijani odločajo tudi med skuterji. Največ prodanih je prav v razredu od 300-500 kubikov (7021 kosov), sledijo skuterji z 125-kubiki (6444 vozil), za skoraj 9% pa se je povečala tudi prodaja skuterjev z več kot 500 kubiki (1831 modelov).

Najbolje prodajani modeli so kot že rečeno iz vrst potovalnih in cestnih enduro motociklov. BMW GS, Honda NC750, velik del pa prispeva tudi Suzukijev V-strom1000.


Italijanske motoristične organizacije želijo s pritiski na vlado doseči tudi prilagoditev zavarovalniše politke motociklov evropskim standardom. Znano je, da so zavarovanja za mopede in motocikle v Italiji zelo draga, posledično pa to vpliva na prodajo novih modelov. Tako je med 4,4 milijona registriranih dvokoles v Italiji kar polovica starejša od 10-ih let.

MaT

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol