Izziv za ovinke in kilometre - BMW S 1000 XR

Ne sprejemate kompromisov, vedno zahtevate maksimum od sebe in od svojega stroja? Potem veste, kaj pomeni vožnja po idealni liniji, ki jo z motociklom zarišete skozi serijo ovinkov, in tudi, kaj pri tem doživite.

29. 6. 2020 | Promocijsko sporočilo

BMW S 1000 XR je že ob svojem prihodu pokazal, da je motocikel za zelo izkušene. V rokah voznika, ki zna in zmore, postreže z zmogljivostmi, ki so bile prej rezervirane za superšportne motocikle. Z novo generacijo gre S 1000 XR še dlje tako na področju vozne dinamike kot varnosti. Ni naključje, da ga pri BMW Motorrad uvrščajo med 'adventure' motocikle, torej v isto skupino kot ikono tega razreda, BMW R 1250 GS.

A ta motor prinaša drugačen pogled in razmerje med tem, kaj ponudi vozniku, saj v popolni obliki združuje športnost in zmogljivost na dolge razdalje. Športni del seveda izvira iz DNK, ki ga je dobil pri modelu BMW S 1000 RR, torej pri najbolj zmogljivem BMW-motociklu, ki se lahko pohvali s kar 207 'konji'. No, seveda med potovanjem čez gorske prelaze takšne moči ne potrebuješ, zelo prav pa prideta navor in prožnost tega štirivaljnega motorja. S 1000 XR se namreč lahko pohvali s 165 'konji' in 114 Nm navora.

Motor torej temelji na visokozmogljivem motorju novega RR in je bil za XR namenoma optimiziran za brezkompromisne zmogljivosti na dolge razdalje. Posebni profili odmične gredi med drugim zagotavljajo impresiven navor iz srednjega območja in ponudijo najširši uporaben razpon vrtljajev v svojem razredu.

Drugačen je tudi menjalnik. Zobniški prenosi v zgornjih prestavah zagotavljajo prijetno mirno delovanje pri potovalni hitrosti ali tudi na avtocesti, ko je treba premagati dolge razdalje. Vse to prinaša udobje in prijetno potovanje na daljših razdaljah, ko se peljete sami ali v dvoje.

Čeprav je S 1000 XR zelo eksplozivna mešanica, pa s pokončno in sproščeno sedečo držo omogoča, da se lahko prepustite enkratnim užitkom, ki trajajo tudi več dni. Vožnja namreč ne utruja kot na superšportnih motociklih, poleg tega je za širokim krmilom nadzor nad cesto izjemen in neutrujajoč tudi po celotnem dnevu zelo dinamične vožnje.

Dinamika je odvisna tudi od mase. Z isto opremo S 1000 XR tehta kar 10 kg manj kot predhodni model. V najlažji konfiguraciji je mogoče doseči celo vožnjo s težo 223 kg. To razliko boste občutili vsak trenutek, ko boste uživali za krmilom. Še boljši pospeški, več okretnosti, krajše zavorne poti in lahkotnejša vodljivost so karte, na katere stavi novi kralj asfaltnih ovinkov.

Več o BMW S 1000 XR in vseh mogočih kombinacijah z dodatno opremo lahko raziščete še na www.bmw-motorrad.si.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri