Pred kratkim smo člani našega uredništva vzporedno zapeljali šest motociklov, ki se tako ali drugače spogledujejo s tako imenovanimi zlatimi časi. Med njimi je bil tudi Moto Guzzi V7 III.
O tem, kakšen vtis so pustili BMW, Triumph, Moto Guzzi, Yamaha, Honda in Ducati, vam bomo pripravili obsežno poročilo, zato vam za zdaj še ne bomo izdali, kako zadovoljni smo bili z Guzzijem.
Vseeno pa je koncern Piaggio pripravil še en razlog za veselje in ob 50-letnici modela V7 pripravil jubilejno serijo tisočih primerkov. Če sem povsem natančen, svojo 50-letnico praznuje model V7 700, ki je bil vsaj z vidika oblikovanja vendarle nekoliko drugačen od akutalnega V7. Ta se oblikovno zgleduje po modelih, ki so se na trgu pojavili šele na začetku sedemdesetih let, od takrat pa je res ostal skorajda nespremenjen.
Aktualni V7 III je na voljo v treh različicah (Stone, Special in Racer), jubilejni model, ki se trojici pridružuje v teh dneh pa je torej četrta. Ta ne prinaša tehničnih sprememb, gre pa za svojevrsten proizvajalčev poklon modelu, ki je pomagal prebroditi tudi težke čase. Ljubitelji lepih in dovršenih detajlov boste pri tem modelu gotovo prišli na svoj račun, saj z njimi niso skoparili. Vsak Guzzi iz jubilejne omejene serije pa bo imel tudi tablico z vgravirano serijsko številko.
In če vam vendarle malce namignem, kako se je na našem vzporednem testu odrezal testni Moto Guzzi V7 III, naj bo to z vprašanjem. Le kako bi se počutili na motociklu, katerega izpušna cev vam mimogrede opeče nogo, pokrov rezervoarja pa se, kot v obdobju parjenja naših očetov in dedkov, še vedno odvije po sistemu vijaka?
Matjaž Tomažič