Kaj še pripravlja BMW?

17. 10. 2016
Deli
Kaj še pripravlja BMW?

Kljub temu, da so Bavarci v zadnjih nekaj letih beležili veliko rast prodaje, ter poskrbeli za konkretno razširitev svoje flote, to za njih še zdaleč ni dovolj.

Morda prav zato ambiciozno napovedujejo, da bodo do leta 2020 dosegli letno prodajo 200.000 motociklov. Če to napoved primerjamo z lanskimi 116.000 motocikli, se sprva zdi, da so v svojih napovedih nekoliko predrzni, a z napovedjo vsaj devetih novih modelov, se ta cilj zdi precej bližje.

Predvsem BMW računa na razširitev svojega tržišča. Na močne azijske trge namerava prodreti z motocikli z manjšimi delovnimi prostorninami. In ker tudi tam ljudje nič več ne delajo za pest riža in si želijo voziti renomirane znamke, ni težko verjeti, da bo BMW tam zelo uspešen.

Zdaj je že znano, da BMW načrtuje izdelavo še enega novega scramblerjam ki bo še povečal družino njihovih t.i. heritage modelov (potem jih bo skupaj že šest), razširil bo tudi modelno paleto iz linije G310 (prihajata mali GS in športnik).

Italijani, Francozi in Španci so njihove skuterje dobesedno razgrabili, zato BMW pripravlja tri nove modele, ki bodo bazirali na nekoliko manjših motorjih. Enako namerava storiti tudi z motocikli, pravijo pa, da se s prostorninami 125-kubikov in manj ne bodo ukvarjali. S prostorninami okrog 300-400 kubičnih centimetrov resno računajo tudi na južnoameriških trgih, predvsem v Braziliji.

Za Evropske kupce bo večina njihovega fokusa še naprej usmerjena v motocikle z večjimi motorji. Govorice, da BMW intenzivno razvija karbonske okvirje, s katerimi naj bi dirkal na najvišjem nivoju, torej v prvenstvu MotoGP, pa zavračajo. Kljub temu, da sta se tej karavani že pridružila Aprilia in Suzuki, prihaja tudi KTM, tovrstnih ambicij bavarci za zdaj še nimajo. Pravijo, da z udeležbo v MotoGP ne prodaš niti enega motocikla več. Prodajo supersport motociklov po njihovem narekuje prvenstvo Superbike, tam pa so že uspešni.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"