Daleč so časi, ko je Kawasaki v razredu četrtlitrskih motociklov kraljeval s svojim legendarnim modelom KR1S 250. Dvojne kolutne zavore, več kot 60 konjskih moči iz dvotaktnega dvovaljnika, zanesljivost in odlične zmogljivosti in vozne lastnosti, so ga postavljale ob bok močnejšim in prostorninsko večjim strojem. Danes se njegov naslednik imenuje enako kot večji bratje - NINJA.
Lahkoten za vožnjo po mestu, ubogljiv za vožnjo po zavitih podeželskih cestah, z eksplozivnim motorjem, kadar tako želi voznik in preprost za vzdrževanje, želi Ninja 250 zadovoljiti potrebe voznikov vseh starosti ne glede na njihove sposobnosti. Želi biti prožna odskočna deska v svet, kjer prevladujejo najbrutalnejši in najzmogljivejši serijski motocikli. Odskočna deska, na katero bi moral stopiti vsak.
Oblikovno se spogleduje z večjimi sorodiniki, prav tako tudi deluje. Športno agresivna linija je nadgrajena z detajli, ki najmanjšemu ninji pridajo izgled dražjega in predvsem bolj prestižnega motocikla.
Vodno hlajeni dvovaljnik z delovno prostornino 249 kubičnih centimetrov bo za evropsko in japonsko tržišče opremljen z elektronskim vbrizgom goriva, na ameriškem in kanadskem tržišču pa mu je namenjen klasični vplinjač. Spredaj je vzmeten z teleskopskimi vilicami, zadaj z nihajno roko podprto z pet stopenjskim nastavljivim blažilcem, zavore so dvakrat kolutne. Sedemnajstpalčna platišča so pobarvana v črno barvo.
Položaj voznika za krmilom ni tako športen kot obljublja ime, s širokim krmilom ga namreč postavlja v bolj naravno držo. Armaturna plošča je pregledna opremljena z analognimi merilnki vrtljajev, hitrosti in temperature. Najmanjši ninja ostaja eden zadnjih motociklov, ki ima analogen tudi števec prevoženih kilometrov. Ob tem bodo evropski kupci prikrajšani za merilnik nivoja goriva v rezervoarju, ki je namenjen le modelom z vplinjačem. Sprva bo na voljo v dveh barvah, ninja zeleni in črni.
Tehnični podatki: Kawasaki Ninja 250R
Motor: 4 taktni, dvovaljni, 8 ventilov
Hlajenje: vodno
Prostornina: 249 ccm
Vrtina, gib: 62, 0 x 41, 2 mm
Kompr.: 11, 6 : 1
Gorivo: elektronski vbrizg
Menjalnik: 6 prestav, veriga
Guma spredaj: 110/70-17
Guma zadaj: 130/70-17
Zavore spredaj: disk 290mm, dvobatna čeljust
Zavore zadaj: disk 220mm, dvobatna čeljust
Višina sedeža: 780 mm
Moč motorja: 22, 2 KW (30KS) pri 10.500 rpm
Posoda za gorivo: 17, 5 litrov
Teža (suha): 152 kg
(MT)