Ker je bilo 200 'konjev' iz prisilno polnjenega agregata očitno premalo ...
Kawasaki je na dogodku Bonneville Speed Week predstavil njihov dragulj za leto 2019, model Ninja H2, ki bo ob ustrezanju normi Euro4 namesto prejšnjih 200 zmogel kar 231 'konjev'. Ob tem obljubljajo, da bo poraba goriva ostala enaka. To jim je uspelo s 'križanjem' z agregatom iz modela Ninja H2 SX, ki smo ga vozili letos spomladi na Portugalskem. Iz bolj potovalno naravnanega brata so si sposodili zračni filter in sesalno komoro, vžigalne svečke in elektronsko enoto za nadzor delovanja motorja, ob tem pa naj novi H2 ne bi povzel karakteristik 'uravnoteženega prisilno polnjenega agregata', kar je poglavitna lastnost modela SX.
Poleg tega je najhitrejša Ninja dobila nove gume (Bridgestone RS11), prednje zavorne čeljusti Brembo Stylema (boljše hlajenje zavornih ploščic za bolj konstantno zaviranje), prenovljen model pa prepoznamo še po novi znački 'Supercharged', novi, proti praskam odpornejši barvi in barvnem zaslonu TFT s povezavo Bluetooth prek aplikacije Rideology.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj