Pri Kawasakiju je revolucijo doživel KX250F. Večji model KX450F je le nekoliko izboljšan na prodročju vzmetenja, elektronike in motorja.
Novosti pri KX250F:
- povečana moč, enakomerno razdeljena po celotnem območju vrtljajev,
- nova črpalka za gorivo s povečanim izhodnim tlakom,
- spremenjena odmična gred,
- nov valj motorja (s kompresijskim razmerjem 13,4:1),
- nov izpušni sistem z daljšim kolektorjem,
- boljše karakteristike pri prestavljanju (manjši padec vrtljajev),
- DFI stikala, s katerimi spremenimo delovanje samega motorja (prilagojeni za mehko, srednje trdo in trdo podlago),
- izboljšani in naprednejši blažilniki, za ustreznost različnim stezam in slogom vožnje, spredaj vilice Showa 48 mm (SFF Type 2),
- možnost nastavitev položaja stopalk,
- več možnosti nastavitev krmila,
- nov dizajn.
Medtem ko je KX250F doživel nemalo sprememb pa njegov močnejši brat z nekaj majhnimi spremembami ostaja dokaj enak lanskemu modelu. Da gre za odlične motocikle, dokazuje dejstvo, da se tako v MXGP kot predvsem v AMA prvenstvu Kawasakiji v zadnjem času pojavljajo povsem pri vrhu. Na splošno pa blestijo na štartih, zahvaljujoč predvsem njihovem sistemu za štart oziroma 'Launch control-u'.
Jaka Završan
foto: Kawasaki