O prihodu velikega Versysa se je začelo govoriti nekje na koncu poletja, na Milanskem salonu pa je Kawasaki tudi uradno ponovno vstopil v razred velikih potovalnih endurov.
V razredu v katerega se 1000 kubični Versys podaja je na hitro prešteto že okrog 10 renomiranih in tako ali drugače odličnih tekmecev.
Kawasaki se je zato poslužil preverjenega recepta in se zgledoval po uspešnem manjšem Versysu, ki so ga kupci dobro sprejeli.
Novi Versys je tako prvazaprav okrog litrskega štirivaljnika zgrajen potovalni enduro. No, vsaj tako izgleda na prvi pogled, saj je precej podoben manjšemu bratu, a v resnici gre za povsem drug motocikel, ki se bo moral kosati z močno konkurenco.
Agregat razvije 116 konjev in 102 Nm navora, kar sicer ni največ v razredu, je pa v samem vrhu med tistimi, ki imajo približno enako prostornino. Kljub temu, da moči vsaj na paprirju ni brutalno veliko pa bodo kot pravijo pri Kawasakiju lahko vozniki moč motorja z elektronskim nastavljanjem zmanjšali za 25%.
Versys 1000 ima tudi novo različico sistema proti zdrsu zadnjega kolesa (KTRC), ki deluje v treh različnih stopnjah. Sistem je križanec med klasičnim KTRC-jem kakršnega lahko vidimo na modelu ZX14R in S-KTRC-jem (ZX-10R), serijsko pa je opremljen tudi z sistemom ABS.
Versys je kot je v Milanu povedal predstavnik Kawasakija Adventure-Sport motocikel, ki pa je močno naravnan tudi na varčevanje z gorivom. S tem namenom je na armaturni plošči tudi indikator porabe, ki vozniku svetuje kako varčevati z gorivom.
Cena zaenkrat še ni znana.
MaT