400-kubični X-Max bo zapolnil vrzel med 250-kubičnim bratom in večjim T-Maxom.
Yamaha je približno istočasno s sanjsko otvoritvijo MotoGP sezone družino maksi skuterjev X-Max razširila s 395-kubičnim modelom, ki bo skrbel za zapolnitev vrzeli med 250-kubičnim modelom in večjim (in dražjim) T-Maxom 530.
V obvestilu za javnost navajajo, da dvokolesnik z 31,5 'konji' in 34 njutonmetri dosega končno hitrost 150 kilometrov na uro, da ima pozicijsko in zadnjo LED luč, da nudi udobje za dva in da okretnost kljub večjemu agregatu ostaja primerljiva tisti na že znanem bratcu.
X-Max 400 je postavljen na kolesa velikosti 13 in 15 palcev, ima dvojno prednjo kolutno zavoro in s polno 14-litrsko posodo za gorivo tehta 211 kilogramov. Glede na naše zares dobre izkušnje z Yamahinimi velikimi skuterji (zgoraj najdete povezavi na testa) pričakujemo uporaben in uživaški maksi skuter.
V treh barvah ga pričakujte že v mesecu maju, le protiblokirni zavorni sistem ABS bo na voljo šele v drugi polovici letošnjega leta.
Matevž Hribar
foto: Yamaha
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del